Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

Δίσεκτο έτος-το καλύτερό μου

Δίσεκτος σημαίνει πως έχεις στη διάθεσή σου μία παραπάνω μέρα για :

-να είσαι με τα πρόσωπα που αγαπάς
-να γελάσεις
-να συγκινηθείς
-να κλάψεις
-να μαλώσεις
-να συζητήσεις
-να κάνεις πράγματα που σε ευχαριστούν
-ή και να σου τύχει κάτι δυσάρεστο
-να φας άλλη μια φορά το αγαπημένο σου φαγητό
-να φας παγωτό με κακοκαιρία και να αρρωστήσεις
-να βγεις έξω και να περάσεις τέλεια
-να βγεις έξω,να μεθύσεις και την επομένη να ξυπνήσεις με hangover και πονοκέφαλο
-να ακούσεις πάλι το αγαπημένο σου cd
-να πας σε μία ακόμη συναυλία
-να διαβάσεις άλλη μία μέρα(και σκέψου να δίνεις πανελλήνιες,μια μέρα παράπανω διάβασμα σημαίνει ίσως...15 μόρια?)
-να κάνεις μια καλή πράξη(?)--οκ θα βοηθήσω τη μαμά μου να καθαρίσει το σπίτι που κόντεψε να το κάψει χτες !
-ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ!

Μία ακόμη μέρα να την ξοδέψεις όπως θες.
Γι αυτό σταμάτα να κλαις τη μοίρα σου που "γαμώτο φέτος είναι δίσεκτος και κάθε δίσκετο κάτι μου τυχαίνει" .

Καλή-και κατά μία μέρα μεγαλύτερη-χρονιά!

4 σχόλια:

Ονειροφερμένος είπε...

Σε βρίσκω πολύ θαρραλέα..
Δεν φοβάσαι τις δεισιδαιμονίες του έτους αυτού?
Εμένα μου το είπε ο αστρολόγος μου. Δεν πρέπει να κάνω σχέσεις (ούτε προσωπικές, ούτε επαγγελματικές ή ερωτικές) γιατί δεν θα πετύχουν. Να μην πηγαίνω για αθλητισμό για να μην πάθω τίποτα. Να μην παίζω κιθάρα γιατί αυτή την χρονιά ίσως η έμπνευση μου κάνει κακό. Γενικά φέτος θα κάτσω μέσα. Ίσως αποφύγω να γράφω και στο blog. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να μου τύχει..

Υ.Γ. Ελπίζω να μην πήρες στα σοβαρά τα παραπάνω που είπα. Πάντως ισχύουν.. :)

Ας χαρούμε λοιπόν την επιπλέον ημέρα με το κορίτσι μας..κι ας θέλει πολλά.. :)

Μόχα είπε...

etsi mpravo! enantia sthn deisidemonia k stous prolhptikous! xa! dn ixera kan ti paei na pei disekto etos.. mia xara! epipleon mera.. twra xerw! :D

Lencel είπε...

oνειροφερμενος οτι και να πω θα ειναι λιγο για αυτα που εγραψες. Υπαρχουν ατομα που τα πιστευουν? Εδω να μ πεις, υπαρχουν ατομα που για το μισος τους για τις δυσιδεμονιες (ποτε δεν εμαθα πως γραφεται αυτη η λεξη..) φτανουν στο αλλο ακρο που περιγραφει η κοπελα και φυσικα και διαφωνω. Moxa σε ξερω μη μιλησεις!

Πριγκηπεσα είπε...

Σωστή!!!
Μου αρέσει η αισιοδοξία στους ανθρώπους... Αυτά περί δίσεκτου έτους που μπορεί να σου φέρει κάτι κακό, τα θεωρώ βλακείες...
Μπράβο κοπέλα μου για τα κείμενά σου..