Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

**Τα 7 κακά της μοίρας μου**

Έχει καιρό που με κάλεσε το Κιαρόνι στο παίγνιον τούτο, αλλά τώρα μου 'ρθε να το γράψω! --αυτό έχει να κάνει με το κακό της μοίρας μου #2--

1) Είμαι σε γενικές γραμμές ευχαριστημένη με τον εαυτό μου και τα πάμε πολύ καλά μεταξύ μας και τον αγαπώ, πράγμα που δε θα ήταν κακό της μοίρας μου αν δε με δυσκόλευε τόσο να βρω τα υπόλοιπα 6


2) Είμαι πολύ χύμα άτομο, δηλαδή κάνω ό,τι μου κατέβει την ώρα ακριβώς που θα μου κατέβε. Αυτό επίσης συνεπάγεται πως είμαι της τελευταίας στιγμής γιατί ένα πράγμα που πρέπει να κάνω μπορεί απλώς εκείνη την ώρα να μην μου'ρχεται να το κάνω. Ξέρεις "μην κάνεις σήμερα ό,τι μπορείς να αφήσεις για αύριο". Αν και έχω παρατηρήσει πως αυτό το διορθώνω αργά και σταθερά.

3) Είμαι κυκλοθυμική. Πολύ. ΠΟΛΥ λέμεεεεε. Δηλαδή μπορεί τη μια στιγμή να λέω "ουάου είναι άνοιξη, τα λουλούδια ανθίζουν τα πουλάκια κελαήδανε" και την αμέσως επόμενη "ωχ, τι σκατόκαιρός, είναι αυτός, ΑΣ ΒΡΕΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!".

4) Είμαι ασυμμάζευτη. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Το κυριολεκτικά έχει να κάνει με το δωμάτιό μου και την καλύτερή του φίλη, τη σκόνη (ξέρω, είναι απελπιστικό, αλλά δε γουστάρω καθόλου τα "οικιακά". Όταν είναι μεγάλη ανάγκη* πάντως κάνω την καρδιά μου πέτρα και καθαρίζω.* μεγάλη ανάγκη= η μαμά έχει νεύρα, η γιαγιά ήρθε και θα πετάει σπόντες, έχω τα νεύρα μου και πρέπει να τα εκτονώσω χωρίς να σπάσω κάτι). Μεταφορικά εννοώ πως δεν έχω όρια. Κι αν έχω είναι πολύυυυ χαλαρά. Μάλλον αυτό το συμπέρασμα βγαίνει κι απ το 2.

5) Είμαι κάπως κυνική και απότομη μερικές φορές -- όχι όλες τις φορές, μη με περάσετε για κανα αντικοινωνικό αχώνευτο πλάσμα. Συνήθως το κάνω από οικειότητα αλλά αυτό δε σημαίνει πως ο άλλος δεν παρεξηγείται..

6) Τρώω πολλά γλυκά!!!! Μα πάρα πολλά!!! Το ότι το βάρος μου είναι σε φυσιολογικά επίπεδα (νομίζω/ελπίζω/μου λένε -για να με καθησυχάσουν???) είναι θαύμα της φύσης.Ειδικά σοκολάτες. Τρέφομαι με μίλκα (με αμαρέτο,με καραμέλα,με φράουλα,σκέτη κλπ κλπ)

7) Είμαι κάπως επιπολαίη(όσον αφορά τα μαθηματικά τουλάχιστον όπου κάνω τα πιο απίθανα λάθη που μπορεί να φανταστεί άνθρωπος και μετά τα παίρνω με τον εαυτό μου. Να δώσω παράδειγμα για να καταλάβεις. Να βρεθεί η δυναμική ενέργεια. Πολύ ωραία λέω, m*g*h. h=0 άρα πόσο είναι η δυναμική ενέργεια ?? : m*g ..ξέρω..πυροβολίστε με τώρα)

Πρέπει να 'χω πολλά ακόμα

4 σχόλια:

hopkins είπε...

Χτύπησες ευαίσθητη χορδή με τις Milka. :P Προσωπικά, κατατάσσω στην κορυφή την καραμέλα και την 70άρα. :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Ποια είναι η 70άρα??
Υπάρχει μίλκα που δεν την έχω δοκιμάσει??
Ντροπή μου...

μάλλον πρέπει να σου ξαναπώ θένξ για το ίνφο ;-)

hopkins είπε...

Α, προφανώς δεν γνωρίζεις τις milka "δεκαετίες", δηλαδή τις 50's, 60's, 70's! Αν θυμάμαι καλά η πρώτη είναι κάτι με πουτίγκα, η δεύτερη βατόμουρο και κρέμα γάλακτος και η τρίτη bitter σοκολάτα με κάτι σαν τριμμένο τραγανό μπισκότο μέσα της. Είναι λίγο περίεργη.
Βασικά πήρα το θάρρος και σε έκανα add στο msn, με το mail που έχεις στο προφίλ σου.
Α και να σου πω. Συνυπάρχουμε και σε ένα forum εμείς οι δύο νομίζω ε; :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Είδα το add, it's ok, thanx κιόλας!!

Ω ναι, συνυπάρχουμε κι εκεί. Βασικά το είχα καταλάβει πριν καιρόοοοοοοοοο που διάβαζα το μπλογκ σου αλλά δεν έκανα σχόλια :$

Τα λέμε!