Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

summer in the city

Και να λοιπόν, περίμενες 9 μήνες, ούτε εγκυμονούσα να ήσουν, και τώρα είναι καλοκαίρι. Και τι είναι το καλοκαίρι αναρωτιέσαι αν δεν κάνεις μπάνια?

Το καλοκαίρι φίλες και φίλοι –ο μον ντιε γίνομαι Βέφα Αλεξιάδου – είναι η εποχή της αποχής. Της αποχής από κάθε υποχρέωση. Η μόνη σου υποχρέωση είναι αυτή που έχεις απέναντι στον εαυτό σου να κάνεις ό,τι σου καπνίσει. Κι αν δε σου καπνίσει τίποτα κάθεσαι κι άπραγος και κανείς δε σε κατηγορεί. Κοιμάσαι τα ξημερώματα κι όταν σε ρωτάνε «γιατί?» λες «γιατί δεν έχω να ξυπνήσω πρωί». Νιώθεις πως χρωστάς στον εαυτό σου μαζεμένα τα ξενύχτια που θυσίαζες , ας όψεται το πρωινό ξύπνημα.

Και εκεί που κάθεσαι και το κωλοβαράς όπως σε συμβούλεψε ο καθηγητής της φυσικής, αναρωτιέσαι «εγώ τώρα περνάω καλά?». Ε δεν ξέρω να απαντήσω. Και δεν ξέρω, γιατί εδώ και 10 μέρες ακούω συνέχεια την ίδια Playlist. Την οποία λατρεύω. Αλλά όσο και να τη λατρεύω σκέφτομαι «τώρα θέλω μια αλλαγή». Αλλά δεν υπάρχει κάτι που απολαμβάνω περισσότερο να ακούω οπότε ξαναματαβάζω την ίδια.

Ε αυτό λοιπόν είναι λάθος! Αυτό σε αφήνει στάσιμο. Μπορεί να γουστάρεις τρελά, αλλά αν έχεις αρχίσει να το σκέφτεσαι, σημαίνει πως πλέον δεν τρελαίνεσαι κιόλας. Μην κάθεσαι, ψάξε κάτι καινούριο, σίγουρα θα υπάρχει κάτι που σ’ αρέσει εξίσου και περισσότερο! Θα ’χεις καταλάβει υποθέτω πως δε μιλάμε πια για τα αγαπημένα σου τραγούδια.

Είχαμε μείνει εκεί που ήθελες μια αλλαγή. Και μείναμε εκεί γιατί δεν ξέρεις τι αλλαγή θέλεις. Απορρίπτεις ό,τι έρχεται στο δρόμο σου γιατί δε θέλεις τίποτα από αυτά που είχες. Θέλεις κάτι εντελώς καινούριο, να γνωρίσεις εντελώς καινούριο κόσμο και να μείνεις σε εντελώς καινούρια μέρη. Και προσπαθείς να εξηγήσεις πως αυτό δε σημαίνει πως δεν αγαπάς τα παλιά. Αλλά ποιος καταλαβαίνει..

Το καλοκαίρι σε πιάνουν τα υπαρξιακά. Δε θέλεις να πας διακοπές αλλά όλοι οι υπόλοιποι έχουν φύγει κι ούτε μόνη σου θες να μείνεις. Και όταν το σκέφτεσαι ξινίζεις γιατί εσένα σ ‘αρέσει να μένεις μόνη σου, αλλά τώρα ξαφνικά τρομάζεις στην ιδέα. Και κάνεις crash test. Πόση ώρα μπορείς να κλειδωθείς και να διαβάζεις Κούντερα? Το crash test κράτησε ένα τρίωρο, άρα η απάντηση είναι : πολλή. Είδες λοιπόν? Ήξερες πως και πάλι μπορείς να μείνεις μόνη. Δε φοβάσαι να είσαι μόνη σου. Φοβάσαι πως κάποτε θα φοβάσαι μη μείνεις μόνη σου. Ε δεν πάμε καλά.

Και ο Μίλαν, σε κάνει να εξερευνάς το δικό σου είναι το οποίο έχει ελαφρύνει απίστευτα επειδή αντί για μπλου τζην φοράς φουστάνια, αντί να λύνεις ασκήσεις φυσικής βλέπεις υπέροχα πλάσματα κι είναι και η επαναλαμβανόμενη playlist που ανθίσταται σε κάθε αλλαγή της απασχόλησης των αυτιών σου. Και γνωρίζεις τον ορισμό της αδράνειας: η τάση των σωμάτων να αντιστέκονται σε κάθε μεταβολή της κινητικής τους κατάστασης. Αλλά δε σου φαίνεται να είναι αβάσταχτη η κατάσταση. Μάλλον γιατί δεν είναι χειμώνας. Και το καλοκαίρι σε κάνει να εκτίθεσαι εκούσια.

Επίσης το καλοκαίρι είναι η εποχή που αγοράζεις μαγιό, αμφιβάλεις αν σ’αρέσει το σώμα σου γιατί οι διαφημίσεις του σταρ αποτελούνται σχεδόν αποκλειστικά από προϊόντα αδυνατίσματος (που πάντα «τα έχουν ανάγκη» γυναίκες που δεν είναι χοντρές) , ψάχνεις έναν τρόπο να αλλάξεις τα μαλλιά σου. Η εποχή που εγώ πήρα μονόχρωμο μαγιό, που αποφάσισα πως μ’ αρέσω και το σταρ είναι ηλίθιο και μόνο το dove χρησιμοποιεί γυναικείες γυναίκες στις διαφημίσεις του και που βάζω μπλε τούφες στα μαλλιά μου. Που δε βάφομαι αλλά έχω πάντα το eye liner στην τσάντα μου. Που δεν έχω λεφτά κι έχω τρελαθεί στα έξοδα.

Και για να απαντήσω στον εαυτό μου : περνάω καλά.

Το καλοκαίρι είναι αυτό το τραγούδι:

Aτλαντίς- Ξύλινα σπαθιά (δυστυχώς δε βρήκα βίντεο =( )

Στο νησί τις γαλάζιες νύχτες
μεσ' τα BAR αγκαλιά ξωτικά καθάρματα
μου 'χες πεί πως θα 'ρθείς και ήρθες
Ατλαντίς στο βυθό
φωτισμένα άρματα

Μπρός στα μάτια μου περνάνε
φωσφορίζουνε και πάνε

Στο νησί τις γαλάζιες νύχτες
μεσ' τα BAR τα παιδια σε κοιτάν ανύποπτα
με ρωτάν από που να ήρθες
δεν θα πώ ποτέ σε κανέναν ΤΙΠΟΤΑ

Στις βιτρίνες που μου φέρνουν ζάλη
στις οθόνες που χτυπάνε τα κομιούτερ γράμματα
καθρεφτίζεσαι μπροστά μου πάλι
Ατλαντίς στο βυθό φωτισμένα άρματα

μπρος στα μάτια μου περνάνε
και με παίρνουνε και πανε

12 σχόλια:

Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης είπε...

μπρος στα μάτια μου περνάνε
και με παίρνουνε και πανε.........

Kalo kalokairiiiiiiii...........

Na min ksexaswwwwwwwwwww....tis monaksias mou to geraki na gymnaswwwwwww....................

Na pernas kala....

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

καλο καλοκαίρι και σε σένα, have fun όπου πας!

kosta del SOL είπε...

Το καλοκαίρι είναι για αποβλάκωμα.

Για ψέματα

Για πολλά ψέματα

Για σεξ

Για άκυρους ήρωες

Για τελειωμένες αγάπες

Για ΞΕΧΑΣΜΕΝΕΣ αγάπες

Για πολλά γέλια με τη πάρτη μας

Για τίποτε άλλο

Οκει?

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Ok, ο καθένας με τα γούστα του.

και κυρίως για όσους έχουν την τύχη με το μέρος τους.άλλοι το περνάνε εντελώς αλλιώς από ό,τι το είχαν σχεδιάσει.

καλό καλοκαίρι λοιπόν, με όλα αυτά που συνεπάγεται για σένα το καλοκαίρι σου εύχομαι!

Λογω-τέχνης είπε...

Συνέχισε να περνάς καλά, έχει σημασία! Και βέβαια κοίτα να εκμεταλλευτείς την καλοκαιρινή ραστώνη και για να ξεκουραστείς, όπως σου είπε και ο καθηγητής σου, και όχι μόνο για να ρεφάρεις ξενύχτια, που δε φχαριστήθηκες την προηγούμενη χρονιά...

Εν ολίγοις: καλό καλοκαίρι!!! :D

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

θα είμαι πιο λακωνική, τις φλυαρίες τις έβγαλα στο δικό σου μπλογκ =Ρ

σοοοο, καλό καλοκαίρι!!

kiara είπε...

Εγώ το ριξα στον Κάφκα! Και αγόρασα και ένα βιβλίο με τον τίτλο Μικρή πραγματεία περί αμεριμνησίας!
:D

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Kαλά ξηγήθηκες =Ρ

spyros1000 είπε...

poli oreo post, moy arese an kai mikroyla exeis poli kali efxeria logoy...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

θενκ γιου Σπάιρους!

Ανώνυμος είπε...

''Νιώθεις πως χρωστάς στον εαυτό σου μαζεμένα τα ξενύχτια που θυσίαζες , ας όψεται το πρωινό ξύπνημα.''

''Φοβάσαι πως κάποτε θα φοβάσαι μη μείνεις μόνη σου.''

''και που βάζω μπλε τούφες στα μαλλιά μου. ''

3 προτασεις διαλεξα απο τ κειμενο σου
αυτες που στην αντανακλαση τους βλεπω και το δικο μου 'εγω'
χαιρομαι που 'σκονταψα ' πανω σου στο περιπατο μου στην blogoσφαιρα
:)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Φαιάκι κι εγώ χαίρομαι που σκόνταψες πάνω μου! αν και τελικά έβαλα κόκκινες τούφες!!

ματς μουτς!