Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

I'm so tired of playing


Λοιπόν ξέρουμε όλοι πόσο πολύ μ'αρέσει να κάνω τους άλλους χαρούμενους έτσι? Τρελαίνομαι ν'αγαπώ ανθρώπους και να τους βλέπω να χαμογελάνε και να το'χω προκαλέσει εγώ. Τρελαίνομαι.

Και ξέρουμε όλοι πώς γίνομαι χαρούμενη με το παραμικρό έτσι? Έχει ήλιο,είμαι χαρούμενη. Βρέχει,είμαι χαρούμενη. Βγαίνω έξω,είμαι χαρούμενη. Μένω μέσα,είμαι χαρούμενη.

We've established λοιπόν πόσο αισιόδοξη,χαρούμενη κι ολιγάρκης είμαι.
Ας το ξε-establish τώρα γιατί it's getting fucking old.

Γιατί έχω κάνει πολύ κόσμο να γελάσει και ,don't get me wrong,όντως με κάνει χαρούμενη. Αλλά ρε σύμπαν,θέλω λίγο γαμημένο feedback,θέλω να σου φέρω τα κουπόνια μου και να τα εξαργυρώσω γιατί δεν έχω πάρει πίσω όσα έχω δώσει, γκέγκε?

Γιατί ρε παιδιά,το κορίτσι μπορεί να τα μπορεί όλα,το κορίτσι μπορεί να είναι χαρούμενο αλλά αυτό δε σημαίνει πως το κορίτσι δε χρειάζεται. Δε σημαίνει πως το κορίτσι δε θέλει. Είναι ξεκάθαρο εξάλλου: το κορίτσι απλά θέλει πολλά.

Είναι γαμάτο να είσαι χαρούμενος χωρίς λόγο. Αλλά πού και πού είναι ωραίο να είσαι χαρούμενος και με λόγο. Και θέλω έναν λόγο.

Give me a reason.



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σου στέλνω χαμόγελα λοιπόν!!
καλό μήνα να έχουμε!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Γεια σου Νικολέτα! θενκιου :)