Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

PS I love you

Που λέτε, υπήρχε ένα σάιτ όπου μπορούσες να γράψεις ένα γράμμα στον εαυτό σου και να ρυθμίσεις το πότε θα σου αποσταλεί. Πριν 7 μήνες -σχεδόν ακριβώς- είχα γράψει ένα τέτοιο γράμμα κι είχα ορίσει να το παραλάβω ύστερα από ένα χρόνο. Όμως το σάιτ έκλεισε και για να μη χαθούν τα γράμματα τα έστειλαν τώρα. Πώς μου την έφερα έτσι ρε φίλε. Πώς μου την έφερα έτσι.

Πάντως συνειδητοποίησα ότι γράφω πράγματi συγκινητικά γράμματα,δε δακρύζουν μόνο οι φίλοι μου όταν τους στέλνω γράμμα, εδώ δάκρυσα εγώ με το γράμμα προς εμένα. Αλλά ξέρεις τι; Δεν πειράζει, γιατί δε δάκρυσα για το περιεχόμενο,δεν πειράζει γιατί now days go by and I never needed you. Δάκρυσα όμως, για τον τρόπο που μιλούσα στον εαυτό μου και για το υστερόγραφο. Το υστερόγραφο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείς να πεις στον εαυτό σου και πάλι καλά που μου το στειλα για να το δω, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάς ότι σ'αγαπάς. Γιατί το "ΥΓ Σ'αγαπώ" δεν είναι μόνο για γκόμενους. Είναι και για φίλους και για γονείς και για μας τους ίδιους.

Στεφανία, μην κλαις, σ'αγαπώ.

2 σχόλια:

Vive La Vie... είπε...

Υπέροχο το υστερόγραφο, τα υστερόγραφα πάντα τα λένε όλα. Κρίμα που έκλεισε το σάιτ, μου έδωσες ωραία ιδέα!

Μ.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

απ'τη μία είναι όντως ωραία ιδέα, απ'την άλλη δεν έχεις ιδέα πώς θα'σαι όταν θα το λάβεις, μπορεί να σε τσακίσει ένα τέτοιο γράμμα. εμένα ευτυχώς απλά μου θύμισε να μ'αγαπώ λίγο, γιατί πολύ λένε ότι σ'αγαπάνε, πολύ λίγοι σ'αγαπάνε στ'αληθεια και τη δικιά σου την αγάπη την έχεις μεγαλύτερη ανάγκη απ'οποιουδήποτε (εντάξει,και της μανούλας xD)

καλημέρα,καλή βδομάδα ΚΑΙ καλό μήνα (όταν συμβαίνει αυτό πολύ μ'αρέσει :D )

φιλιά μαράκι :*