Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Είδα ένα όνειρο που κάποτε θα ήταν κακό.
Τώρα ήταν λυτρωτικό.

Και ξύπνησα κι είχα στο σιντι πλέυερ μακεδόνα κι επειδή είχα ακούσει τα 5 πρώτα το προηγούμενο πρωί, έβαλα το νούμερο 6. Κι ήταν αυτό:


How appropriate.
Κανένα λάθος και κανείς δε θέλει να τον αγαπώ.
Αλλά πολύ appropriate feeling.
Πολύ appropriate soundtrack.

Το τραγουδάκι τίμιο θα το έλεγα.
Κι η κοπέλα στην οποία απευθύνεται, φαντάζομαι πως το καταλαβαίνει.
Κάνουμε κάποιες επιλογές και οι άνθρωποι μας ξεχνάνε.
Κάποιες τις κάνουμε με σκοπό να μας ξεχάσουν.
Κι οι άνθρωποι κάνουν κάποιες επιλογές με αποτέλεσμα να τους ξεχνάμε.
Ή για να τους ξεχάσουμε.
Κι ύστερα από χρόνια οι άνθρωποι που έχουν γνωριστεί κι έχουν ξεχαστεί θα 'ναι περισσότεροι από αυτούς που δε συναντήθηκαν ποτέ.

Γι αυτό προσοχή παιδιά.
Μην τον γνωρίσετε και τον ξεχάσετε.
Εγώ, ευτυχώς, ήμουν προσεκτική για μια φορά.
Μια φορά αρκεί.
Πολλή προσοχή :)

8 σχόλια:

μιτ456789 είπε...

συγχωρεση ναι. επιστροφη οχι https://www.youtube.com/watch?v=vvmuDH8cgG0

μιτ456789 είπε...

εστιασε στο 4 του Ιδιου CD, εχει περισσοτερο καλοσυνη κ ενδιαφερον

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

kashmir <3

όσο για το τραγούδι #4 θα πρέπει να με καθοδηγήσεις λίγο, γιατί το σιντί μου το έγραψαν και είναι επιλογές :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

α κι όσο για την επιστροφή...δεν ξέρω αν είναι επειδή είμαι ακόμα μικρή (χμμμ παίζει να μην είμαι ακόμα μικρή απλά έχω συνηθίσει να μου λένε ότι είμαι μικρή :/ )πάντως αν μου λεγες σε σχέση που τέλειωσε να επιστρέψω θα λεγα ένα μεγαλοπρεπές ΠΟΤΕ.

μιτ456789 είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=WrXg_UUX3aA
μην εισαι τοσο απολυτος ανθρωπος, η επιστροφη εχει να κανει με τις συνθηκες κ οχι με το ξαναζεσταμα. το ενδιαφερον εχει η αλλαγη κ η ανατροπη, δεν ειναι θεμα ηλικιας αλλα αγνης νοοτροπιας

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

κοίταξε, ξέρω πολύ καλά τι θέλω και τι όχι κι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μαι σίγουρη για τις τελικές μου αποφάσεις (όχι για τις ενδιάμεσες).
Κι αν ο χωρισμός δεν ήταν δική μου επιλογή,τότε θα το ξεπεράσω κι αν το ξεπερασω δεν έχει επιστροφή.

τόσο απόλυτος άνθρωπος θα είμαι.
αν δεν ήμουν θα ήμουν αυτοκαταστροφική.
και μ'αγαπώ πολύ για να με καταστρέψω.

καλό το τραγούδι, δεν το ήξερα.
δε θα το βαζα στα τοπ του μακεδόνα, έχω πιο mainstream γούστα :P

μιτ456789 είπε...

εχει πει μερικα κορυφαια τραγουδια ο τυπος, μου αρεσει γιατι εχει καθαρη φωνη κ ειναι σταθερος στα χρονια.

να τον αγαπας τον εαυτο σου, αν δεν τον αγαπας εξαλλου δε θα σε αγαπησει κανεις.

καλη συνεχεια https://www.youtube.com/watch?v=99lyU5N--f8

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ναι, τον αγαπώ πολύ τον μακεδόνα και τον βρίσκω πέρα από εξαιρετικό, και συμπαθέστατο!

καλά τρελή αποκάλυψη το τραγούδι γιατί δεν ήξερα ποιο είναι και ποιοι το λένε, ήξερα μόνο πως ένα σημείο του παίζει σαν σήμα σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό της θεσσαλονίκης ("ΤΟΥ!ΤΟΥΤΟΥ! 89 rainbow.αληθινή μουσική")