Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

love me, (don't) say that you love me*

Λοιπόν υπάρχουν κάποιοι που λένε συνέχεια σ'αγαπώ, κι αυτό μου κάνει εντύπωση -όχι καλή.
Υπάρχουν κάποιοι που δεν το λένε ποτέ, και καλά κάνουν.
Κάποιοι που το λένε σπάνια, και καλά κάνουν.
Κι είναι και κάποιοι που σ'αγαπάνε, λένε, τρελά και το λένε συνεχώς.

Ε έπειτα από διάφορα φιάσκο, το να μου λένε ότι μ' αγαπάνε, δεν είναι κάτι που θέλω να ακούω συνέχεια.
Δεν είναι πως δε μου αρέσει να ακούω πως μ' αγαπάνε, φυσικά και μου αρέσει.
Αλλά καμιά φορά νιώθεις πως κάτι δεν πάει καλά με τόση συχνότητα,ρε παιδί μου.
Ούτε εμένα δε μου βγαίνει να το λέω τόσο συχνά.
Αν στην τελική τόσο πολύ ξεχειλίζεις από αγάπη, δείξ' το μου.
Αλλά το να το λες για να το πεις είναι χειρότερο.

Ναι είναι ωραία να στο λένε, αλλά πιο ωραίο είναι να το ξέρεις.
Και το να στο πει ο άλλος να είναι added bonus.
Δεν εννοώ να το παρακάνουμε  και να λέμε σ'αγαπώ κάθε χριστούγεννα.
Αλλά μέτρον άριστον.

Και όσο ωραίο κι αν είναι να τη διαδηλώνεις την αγάπη -που είναι-
προτιμώ εν τέλει κάτι διαλόγους του στυλ

-μ'αγαπάς!
-το ξέρω.


*να μ'αγαπάς, όχι να λες ότι μ'αγαπάς. αυτό εννοώ.
https://www.youtube.com/watch?v=JwwzF2A8daI

Δεν υπάρχουν σχόλια: