Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Entertain us

Δεν ήθελα να βγω.
Ήθελα να μείνω στο σπίτι· στο σκοτάδι και στη μουσική μου.
Βγήκα όμως και δεν είναι άσχημα.
Το φως κι εδώ είναι λίγο κι η μουσική κι εδώ είναι καλή.

Ακούω συζητήσεις δεξιά κι αριστερά μου· δε με ενδιαφέρει καμία τους. 
Στ' αριστερά μου βρισιές, στα δεξιά μου πειράζονται. 
Εγώ κοιτάω το ρολόι απέναντι κι ούτε ξέρω τι σκέφτομαι.
Ξέρω μόνο πως το ρολόι θολώνει γιατί δεν το κοιτάω στ' αλήθεια, 
μόνο έχω το βλέμμα μου στραμμένο προς τα εκεί.

Νιώθω ίσως άδεια, ίσως χαμένη κι ίσως μια θλίψη.
Αλλά το σκοτάδι είναι καλό κι η μουσική είναι καλή.
Κι έτσι κάπως θα περάσει κι αυτό το βράδυ.

2 σχόλια:

casper85 είπε...

Διαβάζοντας τα, μου ήρθε στο μυαλό αυτό το τραγούδι, ειδικά η πρώτη του στροφή https://www.youtube.com/watch?v=ANWRhyp-RcM

Ίσως να σου αρέσει. :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ κάσπερ, δεν το ήξερα το τραγούδι αλλά μου άρεσε πάρα πολύ!
ευχαριστώ!