Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

άσε τα ψέματα

Μου επιβάλλω πρόγραμμα
και με μαλώνω όταν παρεκκλίνω.
Χαίρομαι όταν τα καταφέρνω
μα δε βγαίνω κι απ' τον εαυτό μου για να μου πω μπράβο.
Μόνο για να με επιπλήξω βγαίνω απ' τον εαυτό μου·
για να με κακοχαρακτηρίσω,
για να με βρω ανεπαρκή.

Μου φτιάχνω βαλεριάνα για να κοιμάμαι νωρίς
και να ξυπνάω νωρίς
και να μην έχω δικαιολογία γι αυτά που δεν κάνω.
Αφού είχα τον χρόνο.
Δημιούργησα τον χρόνο.
Φρόντισα γι αυτό.
Έφτιαξα τις ιδανικές συνθήκες έτσι ώστε να φταίω μόνο εγώ.
Ώστε να βγω από τον εαυτό μου και να με ξεφτιλίσω
που πάλι δεν έκανα αυτό που έπρεπε
που πάλι δεν είμαι αρκετά καλή.
Πάλι δεν είμαι αρκετά τίποτα.

Καμιά φορά με καλοπιάνω·
μου αφιερώνω τραγούδια και κλαίω ακούγοντάς τα.
Μου δημιουργώ την ψευδαίσθηση της αγάπης
όπως και τόσες άλλες ψευδαισθήσεις.
Είναι πανεύκολο να ξεγελάσεις τον εαυτό σου όταν το χρειάζεται.
Οι άνθρωποι θα πιστέψουν οτιδήποτε προκειμένου να ανακουφιστούν.
Ο πρώτος που το κατάλαβε αυτό έφτιαξε τον θεό
κι όλοι έσπευσαν να αφεθούν στα αόρατα χέρια του.
Δεν μπορώ να τους κρίνω, είμαι χειρότερη.
Πιο λογικό να πιστεύεις αλλουνού τα ψέματα,
παρά αυτά που κατασκεύασες μόνος σου.
Είναι σα να φτιάχνεις τα ναρκωτικά και να τα καταναλώνεις κιόλας.

Κάποτε θα μεγαλώσω και δε θα πιστεύω πια στα ψέματά μου.
Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Εγώ θέλω μόνο να μη γίνω μόνη μου.



4 σχόλια:

the commentator είπε...

την δική σου θεωρία για την γέννηση του θεού θα έπρεπε να διδάσκονται τα παιδιά :P πιο χρήσιμη θα τους φαινόταν σίγουρα.. με την τελευταία σου γραμμή σκέφτηκα τον φόβο της μοναξιάς και αναρωτήθηκα αν η αγάπη και ο έρωτας είναι το κόνσεπτ που φτιάξαμε για να την παλαίψουμε

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

δεν ξέρω ρε commentator τι κόνσεπτ είναι αλλά εγώ τελευταία περνάω απαισιόδοξη φάση και σκέφτομαι πως 1. μπορεί να μην τον βρω ποτέ τον τύπο που ψάχνω και πως 2. μπορεί να τον βρω και να μην είμαι αυτή που ψάχνει. Και δε μου αρέσει να σκέφτομαι έτσι.

ΥΓ όλα τα αναδρομικά τα ξετρύπωσες. Κι εγώ λέω θα τ ανεβάσω τώρα με παλιά ημερομηνία, κανείς δε θα τα δει.

the commentator είπε...

για το υ.γ αφού μου τα εμφάνισε με το που μπήκα στο μπλογκ 3 ποστ στην σειρά :P (από τα μπλογκ που παρακολουθώ τώρα μόνο εσύ και η casper γράφετε) για τα 1 και 2 δεν ξέρω αν είναι απαισιοδοξία ή όχι αλλά δεν νομίζω πως έχουμε υπογράψει κανένα συμβόλαιο με το σύμπαν (σιγά μην ασχοληθεί με μας αλλά λέμε τώρα..) πως θα βρούμε κάποιον η και πως αν τον βρούμε θα μας αρέσει ή θα του αρέσουμε.. οπότε μπορεί να είναι απλά ρεαλισμός.. από την άλλη για να υπάρχει ακόμα το ανθρώπινο είδος μάλλον κάτι γίνεται στο τέλος και έχουμε χάπι έντινγκς, οπότε μάλλον in the end ολα θα πάνε καλά :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ αγαπητέ δεν έχεις καταλάβει το μέγεθος της απαισιοδοξίας μου ακόμα.
Θα σε βοηθήσω: εγώ αυτή τη στιγμή πιστεύω πως το ανθρώπινο είδος δεν υπάρχει επειδή όλοι βρίσκουν τον έρωτα αλλά επειδή διάφορες γυναίκες μένουν έγκυες όταν σπάσει κάποιο προφυλακτικό που δεν έπρεπε ή επειδή συμβιβάστηκαν γιατί βαρέθηκαν να ψάχνουν.

Η χαρά της ζωής είμαι μιλάμε :P

Αλλά that said, εγώ πιστεύω στον έρωτα.
Και θα τον βρω και θα με βρει, άντε γιατί άντε.