Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

η λαχτάρα μου, ο καφές και τα τσιγάρα μου

Σε ξύπνησα για να σε χαιρετήσω αλλά δεν το άφησες να περάσει έτσι.
"Πού πας; Δε θες να σηκωθώ να πιούμε καφέ;"
μπορεί αυτό να φαίνεται ασήμαντο αλλά το ξέρω ότι νύσταζες κι άλλο
και πως αν δεν ήμουν εκεί θα έμενες στο κρεβάτι.

Μου έφτιαξες και φραπέ·
έχω συμφωνήσει πλέον να μη φτιάχνω ποτέ εγώ καφέ.
Είναι να απορεί κανείς πώς έχω κάνει τόσο καιρό σερβιτόρα παύλα μπουφετζού.
Δεν ξέρω να κάνω καφέ, παιδιά.

Τι έλεγα;
Α, ναι, και ήπιαμε καφέ και φάγαμε πρωινό και ύστερα περπάτησα προς το σπίτι.
Ο καιρός είναι μουντός αλλά ζεστός.
Αυτό δημιουργεί μια ατμόσφαιρα δυσάρεστη,
αλλά μια μέρα σαν τη σημερινή εγώ επικεντρώνομαι στο "ανακουφιστική συννεφιά"
και όχι στο "αποπνικτική ζέστη".

Η συννεφιά, λοιπόν, ήταν καλή, το φως καθόλου εκτυφλωτικό και η μέρα γενικά ευχάριστη,
όπως όλες οι μέρες που με κάποιον ξυπνάς και πίνεις καφέ.

Περπάτησα, που λέτε, στην χαζή ζέστη και στην καλή συννεφιά και ήρθα σπίτι.

Η μαμά φυτεύει κάκτους στο μπαλκόνι— η συννεφιά διευκολύνει αυτή τη δραστηριότητα.
Εγώ πίνω τον δεύτερο καφέ της ημέρας —ζεστό αυτή τη φορά—
και χαζεύω τη μαμά να φυτεύει κάκτους και την καμαρώνω
και σκέφτομαι πως όταν μεγαλώσω κι άλλο θα 'χω κι εγώ μπαλκόνι ή αυλή
και θα φυτεύω κι εγώ —όχι κάκτους, όμως—
και σκέφτηκα ακόμα πως θέλω να μου κάνεις καφέ για πολλά πρωινά ακόμα.


9 σχόλια:

casper85 είπε...

καρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλεςκαρδούλες :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χεχεχε :)

:*

Ανώνυμος είπε...

Ιιιιιιιιιιιιιιι! Φτιάχνει καφέ;
Καλά, εγώ μέχρι και πρόταση συμβίωσης θα του έκανα!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Σήμερα μ' έπιασα να σκέφτομαι πώς θα ήταν αν μέναμε μαζί, αλλά μεταξύ μας αυτά, Ελζεβίρ μου.

Manolo7 είπε...

Φαγατε και πρωινο; Σκηνη απο ταινια ειναι αυτο!! (:

@ Ελζεβιρ

Δεν καταλαβα δηλαδη οι αντρες δεν φτιαχνουν καφε; Εγω το πρωι οταν σηκωνομαι, βριζω τη φανταστικη γυναικα που δεν εχω που παλι δεν αξιωθηκε να μου φτιαξει καφε και αναγκαζομαι να τον κανω μονος μου! :P

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

μανόλο, έχω βάσιμες υποψίες πως ο κόσμος τρώει πρωινό και εκτός κινηματογράφου :Ρ

χωρίς πλάκα όμως, δεν τον πετυχαίνω τον φραπέ, πόσο άχρηστη; να 'ναι καλά ο άνθρωπος που ξέρει να κάνει καφέ.

Manolo7 είπε...

Εγω συνηθως τρωω μια και καλη το βραδυ, τωρα αυτα τα πρωινα δεν τα ξερω. Πρωινο για μενα ειναι 4-5 τσιγαρα και ενας καλος διπλος εσπρεσσο σε απολυτη ησυχια (και Εκεινη να κοιμαται διπλα)!

Το μυστικο του καλου φραπε ειναι να τον χτυπησεις με τη σωστη αναλογια καφε-νερου στο σεικερ και οχι στις ηλεκτρικες φραπεδιερες.

Ανώνυμος είπε...

@Μανόλο
Ναι Μανόλο, οι άνδρες, στην πλειοψηφία τους, δεν φτιάχνουν καφέ, γιατί έτσι τους έχουν μεγαλώσει οι μαμάδες τους.
Γι αυτό όταν γνωρίζουμε κάποιον που κάνει καφέ το πρωί, το σημειώνουμε στα συν της λίστας! Και αν πληροί και κάνα δυο ακόμα προϋποθέσεις, τότε σκεφτόμαστε σοβαρά τη σχέση, μέχρι και που συγκατοικούμε κιόλας μη σου πω!
Για να μην παρεξηγηθώ, μιλάω μόνο για μένα και όχι εκ μέρους όλων των γυναικών!

Ανώνυμος είπε...

@κορίτσι κλπ
Μείνε ήσυχη. Θα μείνει μεταξύ μας! Ξέρω να κρατάω μυστικά!