Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Ενα γέλιο κρεμασμένο στο μπαλκόνι

9 σχόλια:

Αρτίστα του βωβού είπε...

Η γράφουσα, πολύ καλά κάνει κι εμπιστεύεται.
Κι έτσι να συνεχίσει!
Κι αν έρθει και καμιά στραβή, δεν πειράζει, θα σταθεί στο ύψος της και θα πάει παρακάτω!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Έτσι ακριβώς, Αρτίστα μου! Και στραβή να γίνει δε θα πεθάνουμε, αλλά να έχουμε ζήσει τουλάχιστον :)

Καλό φθινόπωρο!

the commentator είπε...

νομίζω πως πάντα θα αποτυγχάνουμε στο να προσπαθούμε να μην εμπιστευόμαστε τους ανθρώπους! από τις αγαπημένες μου ταινίες το My blueberry nights :)

casper85 είπε...

Νομιζω πως θα μπορούσα να μείνω για πάντα σε ένα μπαλκόνι, σε οποιοδήποτε μπαλκόνι. Είναι ένας πολύ ωραίος χώρος για χαρές, λύπες, απογοτεύσεις και αισιοδοξίες. :)

Vive La Vie... είπε...

Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο, σε όλα όμως!
Και ναι, δε μπορούμε να πάψουμε να εμπιστευόμαστε τους ανθρώπους... Γιατί όπως έλεγε και μια αγαπημένη συγγραφέας "Να εμπιστεύεσαι τον άνθρωπο, ο άνθρωπος είσαι εσύ."
Επίσης σκέφτομαι ότι όταν είσαι "ερωτευμένη και αισιόδοξη" και μπορείς να βρίσκεσαι σε ένα μπαλκόνι και να κοιτάς μακριά, όλα μπορούν να σου βγουν σε καλό. Και θα σου βγουν!

Καλό φθινόπωρο!
Μ.

Υ.Γ. Τρελαίνομαι με το χειρόγραφο ποστ! Μήπως να το καθιερώσουμε; ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Commentator, ναι δε θα σταματήσουμε και χαίρομαι γι αυτό εν τέλει. Κι εμένα είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες!

Κασπεράκι μου, είναι εξαίσια τα μπαλκόνια, συμφωνώ!

Vive la vie, ποια είναι αυτή η συγγραφέας; Κι εμένα πολύ μ αρέσουν τα χειρόγραφα ποστ, αλλά τα κάνω μόνο όταν δεν έχω πισι γιατί είναι πιο "δύσκολο".

Επίσης, το διαβάσατε εύκολα παιδάκια το ποστ αυτό; Το ανέβασα από το κινητό και δεν ξέρω πώς φαίνεται.

Vive La Vie... είπε...

Είναι η Ζωρζ Σαρή!

Το ποστ διαβάστηκε μια χαρά και να το επαναλάβεις το χειρόγραφο! Δηλώνω φαν! :)

Μ.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Αχ μόνο ένα βιβλίο της έχω διαβάσει, μικρή. Μου είχε αρέσει θυμάμαι αλλά σαν ενήλικη δεν το έχω επιχειρήσει. Ποιο προτείνεις;

Όσο για τα χειρόγραφα, αν είναι να έχουν και φαν κλαμπ να το κάνω συχνότερα ντε :D

Vive La Vie... είπε...

Κι εγώ μικρή τα είχα διαβάσει όλα της τα βιβλία... Μου άρεσε πολύ! Μεγάλγ φαν και εκεί! :)
Δεν ξέρω ποιο να πρωτοπροτείνω, ίσως το το "Ο χορός της ζωής", "Ε.Π.", "Το Ψέμα"... :)

Μ.