Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

chances are

Όταν δεν βρέχει ήδη, υπάρχει όμως η πιθανότητα βροχής, προτιμώ να βραχώ παρά να κουβαλήσω ομπρέλα καλού-κακού.

Κυριολεκτικά το λέω, καθώς μόλις αφαίρεσα μία ομπρέλα από την τσάντα πλάτης μου γιατί παραήταν βαριά.

Το κάνω και μεταφορικά όμως. Είναι ο default τρόπος που συμπεριφέρομαι.

Προτιμώ να βραχώ ΑΝ βρέξει, παρά να κουβαλάω βάρος καλού-κακού.

Δε συμπαθώ καθόλου το καλού-κακού. Το αντιπαθώ σαν φράση και σαν πρακτική και σαν όλα.

Αν βρέξει, θα βραχούμε.
Και ύστερα θα στεγνώσουμε.
Και δεν έγινε και τίποτα, βρε αδερφέ.
Δεν έγινε και τίποτα.


3 σχόλια:

casper85 είπε...

καμιά φορά κουβαλάω βάρη καλού - κακού για να γλυτώσω άγχος, το οποίο με βαραίνει περισσότερο από κάθε τι.

Αλλά ομπρέλα ποτέ σχεδόν. :)

Αρτίστα του βωβού είπε...

Αντίθετα από εσένα, έχω πάντα στην τσάντα μου μια μικρή ομπρέλα.
Απαραιτήτως κίτρινη.
Κατάλοιπο από το How I Met Your Mother!
Πριν δω τη σειρά, ούτε καν λόγος για ομπρέλα!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Kασπεράκι, μάλλον καλά κάνεις γιατί εγώ είμαι γενικά αγχώδες άτομο, λες να φταίει αυτό;

Αρτίστα, πολύ μέσα στα πράγματα σε βρίσκω! Μήπως με τον κύριο Μήτσο γνωριστήκατε χάρη σε καμιά ομπρέλα;