Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

επέστρεφε

Τις προάλλες περπατούσα και χαμογελούσα πολύ ναζιάρικα μόνη μου.
Σκεφτόμουν το πρώτο μας ραντεβού και μετά το δεύτερο και μετά το τρίτο.
Σκεφτόμουν γενικά τις πρώτες μέρες που ήμασταν μαζί και όλες τις πρώτες μας φορές.
Το μυαλό μου είχε γεμίσει με ένα σωρό αξιαγάπητες λεπτομέρειες.

Κάνω κάτι κακό γενικά: συγκρίνω.
Έτσι, αμέσως μετά έφερα στο μυαλό μου τις άλλες φορές
που έπαιζα στο μυαλό μου σκηνές στο replay.
Και υπήρχε μια τεράστια διαφορά μεταξύ σε σένα και τους άλλους.
Τις άλλες φορές το έκανα αυτό με τρόμο
μην τυχόν και ξεχάσω κάποια αξιαγάπητη λεπτομέρεια
γιατί ποιος ξέρει πότε θα τον ξαναέβλεπα τον άλλον;
Εγώ βέβαια ήξερα πως δε θα τον ξαναέβλεπα ποτέ μάλλον.
Τα ξέρουν αυτά οι γυναίκες νομίζω.
Οι γυναίκες ξέρουν πολλά.

Και τώρα έπαιζα όλες αυτές τις σκηνές μαζί σου,
χωρίς τρόμο, χωρίς θλίψη, χωρίς κανένα αρνητικό συναίσθημα.
Μόνο με τη σιγουριά πως θα επαναληφθούν
και μη βλέποντας την ώρα.



ΥΓ απ' τα αγαπημένα μου πράγματα στον κόσμο, είναι το χαμόγελό σου όταν χαίρομαι.
ΥΓ 2 Μη γελιέστε με το τραγουδάκι, καλά είμαι. Απλά έχω πάθει εφηβεία αυτές τις μέρες κι ακούω κάτι dark, post punk, gothic και τέτοια. Είναι το οικείο μου.


4 σχόλια:

casper85 είπε...

δεν είναι ένα πολύ ωραίο, ανακουφιστικό συναίσθημα; :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Αχ ναι είναι :)
Καλύτερα θα ήταν να μην ήταν μακριά βέβαια.
Αλλά μην τα θέλω κι όλα δικά μου, θα γυρίσει :)

kiara είπε...

Τι ωραία... ζηλεύω... πολύ. Και τι ειλικρινά που την αποτύπωσες, την προσπάθεια μιας γυναίκας να μην ξεχάσει.

Σε φιλώ,
Κιάρα

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Καλή μου Κιάρα!

Πόσο χαίρομαι που υπογράφεις Κιάρα!

Εύχομαι όλα τα καλά κορίτσια να το βρούνε κι εύχομαι κι εγώ να μην το χάσω.

Σε φιλώ κι εγώ!