Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

γεια

Βγήκα ραντεβού κατά λάθος.
Ήθελες κι εσύ αν έρθεις στη συναυλία· χάρηκα.
Όλες τις φορές που σε έβλεπα σκεφτόμουν ότι ίσως μ' αρέσεις.
Τελευταία αυξήθηκε η συχνότητα των συναντήσεων κι όλο και σιγουρευόμουν.
Να σ' αρέσουν πάντως οι xaxakes τόσο πολύ δεν το περίμενα.
Περίμενα να πεις "Μητροπάνο" όταν σε ρώτησα τι μουσική ακούς,
αλλά ίσως να φταίει ο πρώην γι αυτό.
Δε γίνεται όσοι άντρες μ' αρέσουν να έχουν τις ίδιες απαντήσεις στις ίδιες ερωτήσεις, σωστά;

Άντρες. Αυτή είναι η λέξη κλειδί. Δε μοιάζεις με αγόρι, παρόλο που είσαι.
Είσαι αυτή η ευχάριστη προσωπικότητα που ευχόμουν να βρω.
Όχι να βρω, βρίσκεις ευχάριστες προσωπικότητες, ευτυχώς δεν είναι τόσο δύσκολο.
Δύσκολο και αδύνατο μέχρι τώρα ήταν εμένα μια τέτοια προσωπικότητα να μου φαίνεται γοητευτική.
Μου φαίνονται γοητευτικά τα τεράστια πράσινα μάτια σου.
Το χαμόγελό σου και η συχνότητα με την οποία το επιδεικνύεις
Το γεγονός πως φοράς ζιβάγκο και πως έχεις ένα μπορντώ δερμάτινο μπουφάν.
Δεν έχουν όλοι οι άντρες τέτοια ρούχα.
Ή μάλλον, τα αγόρια δεν έχουν τέτοια ρούχα.

Αλλά αρκετά με την περιγραφή, γίνομαι κουραστική.

Το θέμα είναι πως χορεύαμε και ήθελα να με κρατήσεις απ τη μέση,
ήθελα να με σφίξεις δυνατά πάνω σου,
ήθελα να σε δαγκώσω.

Σκέφτομαι να φιλιόμαστε για πρώτη φορά,
να σε μυρίζω για πρώτη φόρα,
να τρέμω δίπλα σου για πρώτη φορά.
Κι είχα καιρό να φανταστώ τέτοια πράγματα, ξέρεις.

ΥΓ είμαι σίγουρη πως είσαι από τους άντρες που λένε "κοριτσάρα μου"

1 σχόλιο:

Giannis Pit. είπε...

Πολύ όμορφη και τρυφερή εξομολόγηση καρδιάς! Αληθινή και εκφραστική. Σου εύχομαι καλό μήνα και να απολαμβάνεις κάθε σου στιγμή.