Κυριακή 24 Μαΐου 2020

Blood Shot Adult Commitment

Εδώ και κάποιο καιρό νιώθω τριαντάρα - χωρίς να είμαι ακόμα.
Και μ' αρέσει.

Νιώθω πως είναι μια μαγική ηλικία
Είμαι αρκετά νέα για να περνάω το σαββατόβραδό μου σ' ένα πεζούλι πίνοντας αλκοόλ
χωρίς να συνιστώ περίεργο θέμα.
Είμαι αρκετά μεγάλη για να μην εξαρτώμαι από κανέναν.

Είμαι αρκετά μεγάλη για να κάνω το δικό μου.
Όχι από καπρίτσιο·
επειδή το να κάνω αυτό που πρέπει
κι αυτό που περιμένει κανείς από μένα
δεν είναι κάτι που με αφορά.

Νιώθω πιο ελεύθερη από ποτέ,
πιο όμορφη από ποτέ,
πιο χαρούμενη από ... καιρό.

Θυμάμαι τον Ιάσονα να μου λέει πως το αγαπημένο του πράγμα σε μένα
είναι το πόσο αγαπώ τους φίλους μου.

Η σύνθεση των φίλων μου έχει αλλάξει
μετά τον γνωστό διασκεδασμό στο τέλος των σπουδών.

Τώρα έχω φίλες.
Και είναι υπέροχες.
Σχεδόν στεναχωριέμαι για όσους δεν ξέρουν τις φίλες μου.

Η Θεσσαλονίκη είναι μαγική την άνοιξη.
Η άνοιξη είναι μαγική παντού.
Και εκεί γύρω στα τριάντα, είναι μια μαγική ηλικία.

Old enough to pay
Young enough to kick around

6 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Θα συμφωνήσω μαζί σου με τις σκέψεις σου αυτές. Και θα σε καλέσω να χαρείς τις στιγμές που θα προσφέρει αυτή η δεκαετία των χρόνων σου καλή μου.
Με κάθε μου ευχή λοιπόν.

Σιχαμένη Αγάπη είπε...

σωραίος, συνέχισε έτσι. Με αρέσεις ;)

casper85 είπε...

αγαπούσα τα 30 γιατί θεωρώ οτι συνδύαζε δύο πράγματα: την αυτοπεποίθηση μιας ώριμης κοπέλας αλλά και τον αυθορμητισμό του κοριτσιού.
Ακόμα μου αρέσουν, κι ας τα πέρασα :D
Τουλάχιστον είμαι ακόμα στην ίδια δεκαετία!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Με συγχωρείτε για την καθυστέρηση, αγαπημένοι μου!

Γιάννη, ευχαριστώ!

Αγάπη, κι εμένα μ' αρέσεις μπέιμπι!

Κάσπερ, ακριβώς αυτό, το είπες τέλεια!

Jason είπε...

Αυτό είπε; Αν θυμάμαι καλά, είχε πει κάτι του τύπου πώς περιγράφεις/μιλάς για τους φίλους σου.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Αυτό είπε;
Ε το ίδιο είναι γιατί είμαι αντικειμενική στις περιγραφές ως γνωστόν :Ρ