Σάββατο 14 Ιουνίου 2008

You spend your whole life trying to find some answers. Because you hope that the next answer will change something, maybe make you a little less miserable. And you know that when you run out of questions you don't just run out of answers.
You run out of hope!
House MD
Γι αυτό ας μην την ψάχνουμε πολύ...

Προσεχώς: έχω γράψει κάτι που αρχικά δεν ήθελα να το διαβάσει κανένας. Ήμουν επιφυλακτική. Αλλά μετά θυμήθηκα πως ο χαρακτηρισμός "επιφυλακτική" δε μου πάει καθόλου οπότε..... ε θα δείτε!

2 σχόλια:

hopkins είπε...

Κι εγώ έχω γράψει πολλές φορές κάποια πράγματα, που είτε επειδή δεν μου αρέσουν, είτε επειδή φοβόμουν τι θα σκεφτούν οι άλλοι, δεν ήξερα αν έπρεπε να τα δημοσιεύσω. Όμως, τα δημοσίευσα όλα. Είναι λάθος να αυτολογοκρινόμαστε. Είμαστε αυτά που γράφουμε. Γράφουμε για όποιον μας αντέχει λοιπόν!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

δεν είναι πως δε μ'άρεσε και δεν με απασχολεί πολύ αν αυτά που γράφω δεν αρέσουν. Είναι αυτά που μου ρχόνται, αυτά που έχω ανάγκη. Χαίρομαι όταν τυχαίνει να εκφράζω και άλλους αλλά...

πάντως βρίσκεται ακριβώς από πάνω το κείμενο για το οποίο μιλάμε =)