Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

Διαφορική διάγνωση;

Έχει ήλιο κι ένα δειλό αεράκι κάνει την τέντα να τρίζει και την κουρτίνα να χορεύει. Είναι απ’ τις ώρες που δε βλέπω πέρα απ’ την διάφανη κουρτίνα γιατί το φως έξω είναι δυνατότερο απ’ το φως μέσα στο δωμάτιο. Ένα σωρό φωτογραφίες. Στους τοίχους, στον καθρέφτη, στη ντουλάπα, παντού. Καμία δικιά σου. Ένα σωρό χαρτάκια με στίχους. Στη βιβλιοθήκη, στην πόρτα, πάνω απ το καλοριφέρ. Όλα για σένα.

Θέλω να σ’ αγγίξω κι είσαι πάλι μακριά

Γράφω μόνο δυο λέξεις κι είναι πάλι πολλά

Μα τι φταίει κι αυτός ο κόμπος που δε λύνεται

Θέλω να σε ξεπεράσω μα δε γίνεται

Έβαλα εκείνο το cd, αυτό που είχα λιώσει πέρυσι. Δε θυμάμαι αν υπήρξε στιγμή που άκουγα κάτι άλλο. Είχα ένα χρόνο να το ακούσω. Ίσως ακριβώς ένα χρόνο.

Ίδια συμπτώματα. Μπα, δε θα στηριχτώ στην περσινή διάγνωση. Η θεραπεία με άφησε κενή. Ναι, κενή! Ξέρεις τι είναι να μην έχεις προβλήματα? Κανέναν να μαλώσω, κανέναν να θέλω απεγνωσμένα, κανέναν να διεκδικώ, κανέναν να προσπαθώ να ξεχάσω. Κάπου διάβασα μια αραβική παροιμία που έλεγε η συνεχής λιακάδα κάνει μια έρημο. Έτσι ακριβώς.

Φυσικά ήμουν ήρεμη. Και τώρα είμαι. Τώρα είμαι ανεξήγητα ψύχραιμη. Καθόλου πανικόβλητη ή ταραγμένη. Μ’ έχεις συνηθίσει να μην ξέρω τι μου γίνεται και δεν ανησυχώ πια.

Ξέχασα ανοιχτό το κουτί με τα κοσμήματα. Μ’ ενοχλεί να το βλέπω ανοιχτό, μπαίνει σκόνη και τα λερώνει. Νομίζεις πως έκανα απότομη αλλαγή θέματος? Λάθος.

Ίδια συμπτώματα. Μη μου πεις πως θα κάνεις εσύ τη διάγνωση? Είναι η τέταρτη φορά που κάνω την ίδια κίνηση. Σταματάω να γράφω και ακουμπώ το κεφάλι στον τοίχο. Εξασθένιση δυνάμεων.

Ίδια συμπτώματα. Το βλέμμα κολλάει σε πράγματα που δε θαυμάζει να παρατηρεί. «ε και? Δε βλέπω απλώς κοιτάζω. Και σκέφτομαι…», η ασθενής διαμαρτύρεται.

Το επόμενο τραγούδι δε θ’ αντέξω να το ακούσω. Αν το γράφω ταυτόχρονα θα είναι πιο υποφερτή η κατάσταση? (ομοιοπαθητική)

Θα’ μαι πάντα εγώ μες στο όπλο σου σφαίρα..

Δε σου πάει καθόλου αυτό το τραγούδι! Δε μπορεί να μου θυμίζει εσένα, σίγουρα δε μου θυμίζει εσένα. Μου θυμίζει μόνο εκείνη την εποχή.

Αλλά την αναπολώ σε πολύ λάθος καιρό.

Η καλοκαιρινή θλίψη είναι αλλιώτικη απ’ όλες τις άλλες.

10-6-08 / 17:19

5 σχόλια:

La Dona Catalana είπε...

"σίγουρα δε μου θυμίζει εσένα. Μου θυμίζει μόνο εκείνη την εποχή."

ακριβώς. Συχνά, αφόρητα συχνά, δε σου λείπει ένα δεδομένο πρόσωπο, ούτε καν η ιδέα του, μα η αίσθηση εκείνη που είχες του εαυτού σου όταν εξακολουθούσε να σε απασχολεί εν δράσει και όχι αναδρομικά ένα πρόσωπο.
Σε φιλώ :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Ακριβώς αυτό εννοώ!

i kiss you back! =)

Ονειροφερμένος είπε...

τ' ομορφότερο.. δυο χαρούμενα χείλη να ξεβράζουν θλίψη..
οι αναμνήσεις σου γλείφουν την θύμιση κι αντιδράς νευρικά.. τ' ομορφότερο..
κι ας λάμπει ο ήλιος.. άλλωστε πάντοτε αυό δεν κάνει..?

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

όμορφο?
παράταιρο..
το ομόρφοτερο?
το σπανιότερο..

ναι, πάντα αυτό κάνει ο ήλιος.. χτίζει σιγά σιγά τη ζεστασιά που γεμίζει την έρημο.. αλλά μέχρι να γίνει έρημος δεν είναι ωραία η θέρμη του?

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Κι αν δυο στάλες δάκρυα την βρέξουν , που ξέρεις,μπορεί να γίνει όαση!
Από το νερό η ζωή!!!
Από το νερό η λύτρωση!!!
Ο ήλιος καίει την Γη.
Το αρσενικό καίει το θυληκό.
Το ουδέτερο νερό μας σώζει.
Πάντα αυτό θα γίνεται ,τα ουδέτερα θα μας σώζουν!