Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Στα είπα όλα
φίλα με τώρα
.&-

6 σχόλια:

La Dona Catalana είπε...

xixixixi ;)


etsiiiii

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αμέσως το πιασες το νόημα!!

:**

έτσι και χειρότερα :Ρ

dancing gal είπε...

Και το πιο πριν, και το πιο πριν, που θυμίζει παζλ και το αγαπώ....

"Όσα κομμάτια κι αν μπορέσεις να ενώσεις, δε θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις..."

Αν και, το κομμάτι σου σκέτο, είναι στο πνεύμα του σουκού.

Τραλαλά, μαζεύω πεταλούδες, ροζ ελέφαντες και γουρούνια που πετάνε και τα βάζω για ύπνο, γιατί μου έχουν κάνει το σπίτι τσίρκο. Ανοίγω και το παράθυρο να φύγουν τα κόκκινα μπαλόνια καρδιές, γιατί δε χωράμε, λέμε...

Μη σκιάζεσαι, δικά μου λέω... Ή και δικά σου? :ppppp

:)))) :***

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

το σκέφτηκα να βάλω και το πιο πριν αλλά δεν ήθελα γιατί μου φαίνεται κάπως αρνητικό. ένω το φίλα με τώρα μην τα πάρω =ΡΡΡ

χουχου..

μπα εγώ κόκκινα μπαλονάκια καρδούλες δεν έχω στο δώματιο, αλλά η μαμά λόγω καρναβαλιού ζωγράφισε πάνω στα μπαλόνια μασ παραστάσεις το nightmare before christmas :PPPP

αχ, λαβ ιζ ιν δι αιρ, τέλος!

:***

T.S. Paradise είπε...

fila me...tora....

as xathoume se mas....
;)

take care, mikroula!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ ας χαθούμε ρε παιδί μου ναι!

μάκια χιπάκι μου! :**