Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

I wanna wake up and drink from your river

Θέλω να σου χορέψω φορώντας άσπρο φόρεμα. Θα’χω στολισμένους τους αστραγάλους μ αυτά τα καλοκαιρινά βραχιολάκια που είναι φτιαγμένα από κλωστές και χάντρες και τα νύχια βαμμένα κόκκινα. Θα φοράω στο μεσαίο δαχτυλάκι του ποδιού μεταλλικό δαχτυλίδι. Το φουστάνι θα είναι λεπτό κι αέρινο κι ίσως έχει ένα κομμάτι κόκκινο ύφασμα τυλιγμένο στη μέση μου. Σίγουρα θα’χει. Να θες να μ ‘αγγίξεις.

Ξέρεις, ποτέ δεν έχω φορέσει άσπρο φόρεμα, δεν έχω άσπρα ρούχα, ούτε ένα. Δε νιώθω άνετα όταν ντύνομαι στα λευκά. Αλλά μ εσένα νιώθω πως μπορώ να φοράω άσπτα και να είμαι καλά.

Μετά θα περπατάμε μαζί. Σε ανύποπτο χρόνο θα σταματήσω τάχα για να ανάψω τσιγάρο. Αλλά δε θα ‘ναι γι αυτό. Θα το κάνω για να με προσπεράσεις και να σε βλέπω να περπατάς.

Κάτι που μπορεί να αποσπάσει τέλεια την προσοχή μου : το σχήμα των ματιών σου.

Έγραφα με μολύβι τόση ώρα, το ξέρεις? Και συνέχεια μου ρχεται στο μυαλό αυτό που μου θύμισε η Ηλιάνα: «δεν είναι πως δεν μπορώ χωρίς εσένα* απλώς όλα είναι λιγότερο ωραία όταν λείπεις».

Η λέξη που δε φεύγει απ το μυαλό μου : αναπάντεχα.

Προσπαθώ να βρω τραγούδι-επίλογο. Αδύνατο.

17 σχόλια:

JD είπε...

exw pa8ei sok????

http://tragwdia.blogspot.com/2009/01/blog-post_19.html

breed77??? ekplisomai!!!
an vreis kai tragoudi epilogo,8elw sa trelos na to akousw...

Άρτεμις είπε...

"δεν είναι πως δεν μπορώ χωρίς εσένα* απλώς όλα είναι λιγότερο ωραία όταν λείπεις..."

Απλά μου θύμισε το "μπορώ να υπάρχω χωρίς εσένα... Αλλά αυτό δεν σημάινει ότι μπορώ και να ζω..."

Μετακόμισα...

dancing gal είπε...

heh, ki egw apo tote pou mou to egrapses sto sxolio, olo auto me to "ligotero wraia" skeftomai...

Pagida....

:))) :***

Ανώνυμος είπε...

trapped κι εγω.κι εχω βρεθει στην ιδια χωρα,σαυτην που ψαρευουν το καλυτερο,το πιο ανετο εγω σου απο μεσα και δεν ξερεις πως να τους χαμογελασεις
σε νιωθω
και χαιρομαι,χαιρομαι για σενα γιατι μ μυριζουν χαμογελα κι ομορφες στιγμες:)

αναπαντεχα**

Lorel είπε...

καλύτερο επίλογο δεν θα βρεις. :))

T.S. Paradise είπε...

φορεσε το φορεματακι...θα σ'αρεσει...θα το δείς...
και κανε μαζί του μία βόλτα στην παραλία...με μεγάλα γυαλία και κόκκινα νύχια...
και αυτόν...

ps:απλώς είναι λιγότερο ωραία όταν λείπει....



τις καλημέρες μου

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

jd, πώς σου φαίνεται ο επίλογος?

αρτεμάκι μου, μεγειά το μπλογκάκι :)

μπαλαρινάκι, είναι μεγάλο κόλλημα η άτιμη η ατάκα...αχχχ το σάββατο βράδυ φταίει για όλα!

ιν δε σκάι, αυτό είναι, το καλύτερο και το πιο άνετο εγώ σου να ψαρεύουν..τι να κάνεις κάποιον άνθρωπο που δε σου βγάζει τον πραγματικό σου εαυτό?"τον χαρισματικό κι απαζάρευτο", λέει η "Λορίν"..

Λορέλ =) στριφογύριζε μέεεεεερες στο κεφάλι μου αυτός ο στίχος!!

χίπισσα, πεθαίνω να ρθει το καλοκαίρι για να ζήσω τη σκηνή.λες να είμαι τυχερή?μακάρι =)

Δημήτρης είπε...

Την σκηνή θές να την ζήσεις ως εικόνα ή να ζήσεις την εικόνα? Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ...

Πολύ εικόνα!

Θυμίζει κάτι από γυάλινα νοήματα μέσα από πρισματική οθόνη γεμα΄τι κλισέ και γύρω-γύρω από τομ κέντρο της, μακάρι να ζήσεις την εικόνα μέσα της...
Μακάρι ο έρωτας να μην μείνει μόνο στην εικόνα και να γίνει έρωτας...

Αλλά μάλλον είσαι μικρή ακόμα, ζήσε αυτό που νοιώθεις και αν δεν υπάρχει ανταπόκριση, ο πόνος θα είναι ωραίος και δημιουργικός, ακόμα και το να τα σπάσεις τότε θα έχει νόημα...

Φιλικά,
κατά κόσμον Δημήτρης.

JD είπε...

Μετά από κάτι τόσο τρυφερό σου βγαίνει κάτι τόσο δυνατό...τόσο κοφτό και "ξηγημένο"...
Εδώ κολλάει η "χαλάστρα"! Άλλη μια έκπληξη..
Να είσαι καλά!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

jiman, να ζήσω την εικόνα θέλω..ναι μικρή είμαι, αλλά ελπίζω να μην νομίζεις πως εσύ είσαι μεγάλος και ν αφαιρείς το δικαίωμα απ τον εαυτό σου να φας τα μούτρα σου. κι εσύ άμα τα σπάσεις θα έχει νόημα, μη μεγαλώσεις απότομα.

τζέυ ντι, ναι ρε συ δεν ξέρω πώς μου βγήκε.κυρίως το δεύτερο μέρος το τραγουδιού κολλάει κι ειδικά αυτός ο στίχος με σκλαβώνει, δεν ξέρω..επίσης να σου πω κάτι?έχω μια τάση να μαντεύω τι σημαίνουν τα συνθηματικά νικνέιμ.και το δικό σου όποτε το βλέπω σκέφτομαι πως σημαίνει "jim-dimitris" :P αλλά αν κρίνω απ το μπλογκ σου το "d" μάλλον σημαίνει dyo :Ρ

Δημήτρης είπε...

Πάντα "μικρός" θέλω να 'μαι με τα μυαλά που έχω τώρα να μην αλλοτριωθώ και να νοιώθω πάντα... Σπάω τα μούτρα μου καθημερινά όχι μόνο στον έρωτα, αλλά στον έρωτα ο πόνος είναι νομίζω ο πιο δημιουργικός και γλυκός πόνος για μένα, αλλά πόνος...
Το νόημα νομίζω πως βρίσκεται συνολικά στο ταξίδι και το βλέπεις πάνω σου όταν τελειώνει η σκηνή της εικόνας, το νόημα μάλλον βρίσκεται έξω από την εικόνα ή μέσα της όταν τη ζείς. Σίγουρα όμως το νόημα δεν είναι η εικόνα...
Ελπίζω να μη με παρεξήγησες, το παθαίνω συχνά γι' αυτό στο λέω, μάλλον φταίει η γλώσσα και η κοινή της χρήση...

Σε φιλώ.

JD είπε...

xaxa!!exeis thn tash sigoura alla den to petyxes...exeis alles 2 (dyo) prospa8eies....
filia

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Δημήτρη, μην ανησυχείς δεν παρεξηγώ! απλώς μου κακοφάνηκε λίγο αν θεωρείς τον εαυτό σου μεγάλο για να πονάς.μου φάνηκε κρίμα. αλλά τώρα αποκαταστάθηκε η αλήθεια κι εντάξει =)

τζέυ ντι, χααχαχα, πώς προέκυψε αυτό το κόλλημα με τα 2αρια απορώ!ναι μόνο τα μαντεύω έχω την τάση, να τα πετυχαίνω σπάνια =Ρ

Άρτεμις είπε...

Ν' αφήσω ένα χαμόγελο ? Έτσι στο άσχετο...
:]

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

τα χαμόγελα είναι πάντα εντός θέματος =)

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Έχεις το χάρισμα να δημιουργείς πανέμορφες εικόνες και να ταξιδεύω μέσα τους.
Φιλιά..

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

=)
φιλιά επίκουρε!