Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

0019

Και ο κωδικός 0019. Ούτε που τον ήξερα πριν τον κωδικό της Νέας Υόρκης. New York,φίλε. Η Charlotte πήγε στη θέση της.

Θα σου πω τα νέα μου λοιπόν. Ξαναμακραίνω τα νύχια μου τώρα που μπορώ γιατί όταν αρχίσουν τα εργαστήρια μπάυ μπάυ μανικιούρ. Ποιο μανικιούρ δηλαδή. Ούτε λίμα πέφτει ούτε όζα. Είναι απλώς 10 μακριά νύχια.

Πήρα έπιπλα για το σπίτι μου. Πήρα σιδερένιο μονό κρεβάτι που βγαίνει κι άλλο ένα μονό από κάτω. Τελικά πρέπει μάλλον να το βάλω κάθετα στον τοίχο γιατί αλλιώς όταν ανοίγει θα κλείνει την πόρτα του μπάνιου.Θα είναι ένας πρωτοποριακός τρόπος εισόδου στο μπάνιο: ο ξαπλωτός.

Πήρα και γραφείο σε ανοιχτόχρωμο ξύλο και ασορτί συρταριέρα και βιβλιοθήκη. Η βιβλιοθήκη έχει ένα μαύρο ντουλάπι και η συρταριέρα ένα μαύρο συρτάρι.

Νομίζω πως τα γράμματά μου έχουν βελτιωθεί. Λίγο.

Νιώθω παράξενα,νιώθω λίγο χαμένη. Ή πολύ.

Και πού πάω; 200 χμ μακριά. Εσύ ελπίζω να νιώθεις κι εσύ χαμένη με την καλή έννοια.
Ξέρεις,μου είχε λείψει αυτό. Σαν "παιδί που έχει περάσει αλλαγές" όπως είπε κάποιος,μου έχει λείψει η μετακόμιση,το καινούριο σπίτι,μια πόλη που δε με ξέρει κανείς και δεν ξέρω κανέναν. Τώρα που το είπα μου φαίνεται δειλό να νιώθω την ανάγκη να μη με ξέρει κανείς. Αλλά τη νιώθω. Κ ελπίζω να μην είναι μια δειλή ανάγκη αλλά μια απλή ανάγκη.

Δε νομίζω να νιώθω γι αυτό χαμένη. Αυτό είναι καινούριο έδαφος. Εγω χάνω το έδαφος,για την ακρίβεια το γκρεμίζω από μόνη μου.

Ίσως να μ αρέσει που δε με ξέρει κανείς γιατί έτσι δεν μπορώ να πληγώσω κανέναν που αγαπώ. Σχεδόν κανέναν. Κι εκεί κάποιον θα αγαπήσω και θα αλληλοπληγωθούμε αλλά τουλάχιστον δεν ξεκινάω με τετελεσμένα γεγονότα.

Αναρωτιέμαι αν όλα αυτά είναι που ήθελα να πω σε σένα ή στον εαυτό μου ή αν αλλιώς ξεκίνησε και αλλού κατέληξε αυτό το γράμμα.

Ύστερα αναρωτιέμαι αν λυπάμαι αυτούς που πληγώνω ή αν λυπάμαι τον εαυτό μου που δεν μπορεί να απαλλαγεί από αυτό τον ρόλο του "πληγωτή".

Ή αν τελικά δε λυπάμαι κανέναν κι αν αυτό σημαίνει πως είμαι ρηχή,σκληρή κι αναίσθητη.

Αναρωτιέμαι αν όσοι με βλέπουν να κάθομαι μόνη μου και να γεμίζω σελίδες χωρίς γραμμές,με λυπούνται.

Αλλά εγώ λυπάμαι αυτούς που δεν μπορούν να μείνουν μόνοι τους με τον εαυτό τους και να περάσουν καλά οι 2 τους.

Δεν κλαίω σου λέω.

8 σχόλια:

dancing gal είπε...

Και τώρα μπορεί και να βάλω τα κλάματα, για 48372649 διαφορετικούς λόγους, αλλά περισσότερο απ'όλα για το tag Dear M...
Βλέπεις έτσι ξεκινούσαν και ξεκινάνε όλα μου τα γράμματα και τα mail στον καλύτερό μου φίλο στον κόσμο. Που ήταν πάντοτε ξενιτεμένος και πάντοτε πολύ πολύ μακριά...
Όσο μπορείς να γεμίζεις σελίδες χωρίς γραμμές δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα...

Σε φιλώ

ps: περίμενες ότι το Μ. θα με συγκινούσε λόγω του ααααααάλλου Μ. ε; lol, στην έσκασα, το έχω πει εγώ ότι η ζωή μου είναι μια ατέλειωτη σειρά από Μ.!!!

Lorel είπε...

μουρμουρίζω....το σχόλιο στην σοκολατερί παρακαλώ,βγήκε πολύ μεγάλο.
σμουτς!

Jason είπε...

Σπάνια ισορροπία "λυρισμού" και αρτιότητας γραφής.
Με μερικά τέτοια κείμενά σου, γίνομαι όλο και μεγαλύτερος φαν του ταλέντου σου.

Κατά τα λοιπά, καλή αρχή. :)
200 χλμ. μακριά είχα φύγει κι εγώ και μάλιστα αρκετά απρόσμενα, καθώς οι μηχ μηχ της μεγάλης μου πόλης μου την είχαν φέρει κι εμένα.
Και παρ' όλο που χαίρομαι που φεύγω, θα μου λείψει ακριβώς αυτή η φάση που περιγράφεις... η πόλη που εσύ έχεις επιλέξει από την αρχή ποιοι λίγοι ή πολλοί ή κανένας θα σε ξέρουν, και αυτή η φάση με τον εαυτό σου και τους στενούς τοίχους.
Κοίτα να περάσουν τα χρόνια όσο γεμάτα θες. Ούτε αργά ούτε γρήγορα, απλώς όσο γεμάτα θες.

Ανώνυμος είπε...

Ξερεισ τι λενε?Πως σε ενα αλη9ινο γραμμα ποτε δεν ξερεις πως να αρχισεισ και τι 9ελεις να πεις.Κι ομως γεμιζεισ τελικα ολοκληρεσ σελιδες.Εχω απειρα τετοια-μη σταλμενα για καποιο λογο-.
Σε καταλαβαινω κι ας μην αναγκαζομαι να φυγω απ το σπιτι.Ειναι τα 18 μας χρονια και μια νεα ζωη που ξετυλιγεται μπροστα μας.Εχεις ακουστα για την καλοσυνη των ξενων?Μονο οταν αγαπαμε ομως πληγωνουμε κ ασ μην συμβαδιζει που9ενα.

*Κι εγω τους λυπαμαι αυτους γιατι ακομη κ αναμεσα σε κοσμο ειναι μονοι τους.

αναμνησιολόγιον είπε...

Απόλαυσε. Ζήσε κ γεύσου... κι ας σου μοιάζουνε στυφές. Μέσα από αυτά προκύπτουν τα καλύτερα.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

μπαλαρινάκι,εννοείται πως άλλο Μ μου ήρθε στο μυαλό και σκέφτηκα "παει τη χάνουμε,αυτή έγινε τελείως Μαλβίνα,του στέλνει και γράμματα" :Ρ

αλλά ντάξει καλύτερα για φίλο :)
θυμήθηκα ατάκα από σάββατο βράδυ "εμείς δεν φοβόμασταν τίποτα,δεν ξέραμε πώς είναι να φοβάσαι". δεν ξέρω :)

λορελ,η απάντηση στο σχόλιο στη σοκολατερί :Ρ

τζέισον,κοκκινίζω σταμάτααααααα!!
είδες τι ύπουλοι που είναι οι μηχ μηχ???μακάρι να ναι όπως τα λες,γεμάτα χρόνια..

χελώνι,μάλλον γι αυτό τα γράμματα όταν ξεκινάνε είναι τόσο συνηθισμένα.υπάρχουν στάνταρ φράσεις για να ξεκινήσεις ένα γράμμα και το ύφος όσο προχωράει αλλάζει γιατί βρίσκεις σιγά σιγά τι θες να πεις..τα γράμματα που δε στέλνεις.ναι έχω ένα τέτοιο.

στιγμές,είμαι μεγάλη φαν της ζωής*θα μου ήταν πολύ δύσκολο να μην απολαμβάνω ακόμα και τις στυφές στιγμές!

BlaCk piTt είπε...

Τελικά που θα σπουδάσεις ρε κοριτσάκι; Χάθηκα λιγάκι.

Διαμερίσμα, ενοίκια, έπιπλα, πανεπιστήμια. Τέτοια ακούω και ζηλεύω! Μια φίλη μου πήγε για σπουδές στη Γαλλία!!!!

Και γω εδώ, σ' αυτό το ξερονήσι. Α ρε τι μας κάνει ο στρατός...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

έλα ρε μπλακ πιτ σόρρυ που άργησα τόσο ν απαντήσω..

προσπαθησα κάποιες φορές να αφήσω σχόλια στο μπλογκ σου,έγραφα κι αυτό που έβγαζε η λεκτική επαλήθευση αλλά μετά δεν ξέρω κάτι γινόταν και δεν μπορούσα να το στείλω το σχόλιο:(

θα σπουδάσω στο βόλο,μηχανολόγων μηχανικών.

αχ μωρέ,θα τελειώσει ο παλιοστρατός,διάβασε τίποτα από αυτά που έγραφε το σουρωτήρι για εμψύχωση :)