Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

εγώ είμ' ένα χαζό πουλί, εμένα ο ουρανός αυτός μου φτάνει



και μου έχει κολλήσει αυτό το τραγούδι.

και μου φαίνεται τέρμα νοσταλγικό κι εκεί που λέει "και τι έχει ο ήλιος που δεν έχω να σου δώσω" σκέφτομαι έτοιμη να δακρύσω πως θέλω κάποιον να μπορώ να του απαντήσω "τίποτα".

δε θέλω να σου πω ότι έβαλα 3 φορές τα κλάματα.μία όταν διάβαζα το 917,a hustle here and a hustle there new york city is the place where they said "hey babe take a walk on the wild side",μία όταν διάβαζατο προφίλ σου και μία κάπου στη μέση του 917(δε ποστ).

ρε θέλω να βρεθούμε και να γελάμε ακατάπαυστα και να λέμε χαζομάρες πίνοντας αρωματικό καφέ κι ύστερα να το γυρνάμε στο σοβαρό και να λύνουμε τα ψυχοσωματικά μας ή μάλλον όχι.να μην τα λύνουμε να τα συζητάμε μόνο.δεν είναι το θέμα να βρεις λύση.το θέμα είναι να μπορείς να τα συζητήσεις με κάποιον και να λυτρωθείς να σκεφτείς πως όλα είναι καλά ή πως όλα μπορούν να γίνουν καλά ακόμα κι αν δεν ξέρεις πώς γιατί δεν έχει σημασία.

θέλω να πάω στο σπίτι μου,να ξαπλώσω στο κρεβάτι μου,να χαζεύω τις πορτοκαλί μου κουρτίνες,να πίνω σκέτο γαλλικό γιατί ο γαλλικός μόνο σκέτος πίνεται -από μένα- να χω στα πόδια μου το λαπτοπάκι μου και να κατεβάζω το σκάιπ για να μιλάμε και να μιλάμε στ αλήθεια.

γιατί μου λειψε η φωνή σου ρε.και θα μπορούσα τώρα να αναλύω πάλι ξανά και ξανά και αναλυτικότερα κάθε φορά τα προβλήματά μου αλλά δε θέλω γιατί τίποτα δε μου φαίνεται πιο σημαντικό απ το ότι δεν μπορώ να σε πάρω να πάμε για καφέ.

δε θέλω καν να σταματήσω να κλαίω κάθε φορά που μιλάμε.

3 σχόλια:

dancing gal είπε...

1) Κι εμένα αυτό το τραγούδι μου έχει κολλήσει, αυτόν τον άτιμο Σεπτέμβρη που θέλω να γίνει ξαφνικά υπέροχος από το πουθενά και γκρινιάζω για τις συννεφιές του γιατί πώς θα κάνω εγώ σημάδι από το μαγιώ να 'χω να το χαρίσω εκεί που πρέπει, ε??

2)Μυστικό για σένα και τη Μ: δεν έχει σημασία που δεν μπορείτε να πάρετε τηλ η μία την άλλη να πάτε για καφέ. Σημασία έχει που όποτε σας παίρνουν τα κλάματα θ'απλώνετε το χέρι σας στο κινητό και θα πατάτε μηχανικά τους αριθμούς για να πάρετε η μία την άλλη. Σημασία έχει που όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσους αποχαιρετισμούς κι αν ζήσετε, όταν θα βρίσκεστε έστω για λίγο στην ίδια πόλη, θα παίρνετε τηλ η μία την άλλη, θα πηγαίνετε για μαραθώνιους καφέδες στην παραλία της Θεσσαλονίκης ή για ατέλειωτες βόλτες στο Central Parc και θα'ναι όλα σα να μην πέρασε μια μέρα... ;)

3) Τίποτα. Έτσι, επειδή μου αρέσει το 3. xD

Lorel είπε...

xm,xm...
ίσως οι στιγμές που περνάτε χώρια να κάνουν πιο σημαντικές αυτές που είστε μάζι.ή μάλλον να σας κάνουν να καταλαβαίνετε πόσο σημαντικές είναι.
γιατί μαζεύεις τόσο να πεις από κοντά και τελικά δε λες τίποτα,σου φτάνει που βλέπεις αυτό το χαμόγελο απέναντι σου.
όπως λέει και το δικό μου ξενιτεμένο:"είναι πάντα τόσο σωστά μαζί σου.δεν χρειάζεται να μιλάμε,αρκεί που είμαστε στο άδειο δωμάτιο και διαβάζουμε κομιξ.αρκεί που δύο φορές το μήνα γυρνάω πιο γρήγορα απο το σχολείο για να ψάξω στο γραμματοκιβώτιο.αρκει που σε νοιώθω εδώ"

kiara είπε...

Μου μαραζώνεις περισσότερο απ' όσο πρέπει τον τελευταίο καιρό! Αφού ξέρω ότι καταβάθος χαμογελάς!;)