Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

τα όνειρα της Κυριακής κοστίζαν ακριβά :)



Ξύπνησα και βγήκα απ το σπίτι νωρίς. Νώρις σε σχέση με την ώρα που βγαίνω συνήθως από το σπίτι τις Κυριακές. Τις Κυριακές συνήθως βγαίνω από το σπίτι το απόγευμα.

Λοιπόν βγήκα νωρίτερα από το σπίτι και είχε ήλιο κι ήταν σαν άνοιξη και ο αέρας που φυσούσε δεν ήταν ζεστός αλλά δεν ήταν και κρύος*δεν ήταν με τίποτα χειμωνιάτικος πάντως.

Και ξέρεις,μάλλον αυτή είναι η πόλη όπου μ’αρέσουν οι Κυριακές. Ίσως πάλι να αδικώ τις άλλες πόλεις ,γιατί στις άλλες πόλεις ήμουν μαθήτρια και πώς να σ αρέσει η Κυριακή όταν πηγαίνεις σχολείο?

Αλλά όχι,είμαι σίγουρη πως δεν είναι αυτό. Δεν είναι που τελείωσε το σχολείο,ξέρω να ξεχωρίζω τις Κυριακές γιατί ό,τι σιχαίνεσαι το ξέρεις καλά κι εγώ τις Κυριακές τις σιχαινόμουν αλλά η σημερινή μ’αρέσει.

Οι πόλεις τις Κυριακές είναι μελαγχολικές και θλιμένες και άσχημες και μόνες τους.

Αυτή εδώ είναι απλώς ήρεμη.




4 σχόλια:

Lina είπε...

ρε συ το λέω εδώ και 2 μέρες "μυρίζει άνοιξη!!!!!"

dancing gal είπε...

Πώς γίνεται σε ένα μόνο σου ποστ να βρίσκω το κορίτσι που ήμουν στα 15 (που ως δώρο γενεθλίων μου είχε αφιερώσει αυτό το τραγούδι ο αγαπημένος μου ραδιοφωνικός παραγωγός), το κορίτσι που ήμουν, είμαι και θα είμαι (:p - που τις Κυριακές μελαγχολεί πάντα όπως όταν είχε σχολείο την άλλη μέρα) και το κορίτσι των 25-26 (που αν το ρωτήσεις γιατί είναι ερωτευμένο με το Μ. θα σου απαντήσει "γιατί κάνει τις Κυριακές να μοιάζουν με Παρασκευές")...

Κι ακόμα κι αν σήμερα είναι μια σκέτη Κυριακή, χόρευα όλη τη μέρα, οπότε χαμογελάω και δε μελαγχολώ, κι εξάλλου αύριο είναι Δευτέρα. :)

Φιλί :*

ps: (μυστικό: εσύ είσαι απλώς ήρεμη ;) )

Άνεμος είπε...

Συνήθως τις Κυριακές κάνει τις πιο όμορφες μέρες, και παλιότερα μου την έσπαγε γιατί η επόμενη μέρα ήταν η Δευτέρα και ποτέ δε μπορούσα να χαρώ ένα κυριακάτικο απόγευμα όπως το ήθελα...

Αργότερα κατάλαβα ότι η Κυριακή έχει τη δική της, ωραία, σημασία...

Καληνύχτα!

Jerry Jedelou είπε...

Αφού η ζωή σου είναι όμορφη, όλα όμορφα είναι- και οι Κυριακές, και οι γιορτές, και οι καθημερινές και όλα!Και τα δύσκολα όμορφα είναι..