Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Ο Όλυμπος είναι κατάλευκος.
Ο Δεληβοριάς μου τραγουδάει τον καθρέφτη στ'αυτιά

δείχνει πολύ καλός ενώ εγώ δεν είμαι
δείχνει κακός ενώ δεν είμαι ούτε αυτό 
κι όσοι μου λένε "φίλε όπως είσαι μείνε"
είναι όσοι χάψαν τον αντικατοπτρισμό


 Τραίνο που λες, που πάντα θα γράφεται με "αι", χιόνια στα βουνά, Δεληβοριάς κι εγώ να γράφω και να κλαίω. Θα 'κανα αυτό το λογοπαίγνιο με το "κλαίω γράφοντας" ή "γράφω κλαίγοντας" αλλά είναι πολύ κλισέ,που γενικά είμαι κι εγώ πολύ κλισέ,αλλά επιπρόσθετα δεν είναι κι αλήθεια. Απλώς γράφω και κλαίω. Δεν κάνω κάνοντας τίποτα Νομίζω αντιπαθώ τις μετοχές σαν μέρος του λόγου.

[...]

Είμαι κι εγώ απ'αυτά τα κορίτσια που κατά βάθος λατρεύουνε να γράφουν και να κλαίνε, γιατί λατρεύουν να γράφουν και το κλάμα προσθέτει νόημα. Απλά είμαι κι απ'αυτά τα κορίτσια τα ανόητα. Απ'αυτά που το όνομά τους αρχίζει από Σ. κι ερωτεύονται πανεύκολα.


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


την επομενη φορα ελα για καφε.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χα μου είχες λείψει :)

τελείωσε η περίοδος εξαφάνισης?

και για πες,πού να ρθω για καφέ δηλαδής?

Ανώνυμος είπε...


η περιοδος οχι.

να προμηθευτω σαρκασμο για τον καφε?
εχω μονο ζαχαρη.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χα χα το ξερα ότι θα βρεις εξυπνάδα να πεις,δεν είσαι όσο απρόβλεπτος νομίζεις!

Μαύρη ζάχαρη παρακαλώ. Ή μέλι. Εκτός αν είναι γαλλικός. Σκέτος,τότε.

Και παρακαλώ πολύ,δε γίνεται να ξεμένουμε από σαρκασμό.! Να προμηθεύεσαι συχνά!

Ανώνυμος είπε...


οταν δειχνω προβλεψιμος ειναι ενδειξη οικειοτητας.
ειναι μια απο τις ασημαντες λεπτομερειες που ελεγες σημερα.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αυτή τη φράση την σκέφτηκα τόσο πολύ που νόμιζα πως σου απάντησα κιόλας. Είναι άτιμο πράγμα να δείχνεις προβλέψιμος και να σημαίνει οικειότητα. Δηλαδή μερικοί/μερικές,την οικειότητα βαριούνται?