Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Μ'αρέσει πολύ εδώ.
Μ'αρέσει η ησυχία, μ'αρέσει η ένταση που έχει το φως τα βράδια, μ' αρέσει ο άερας όταν είναι δροσερός, μ' αρέσουν ένα σωρό πράγματα.
Κι όμως μάλλον δε θα με πειράξει πολύ να φύγω.
Δεν ξέρω, έχεις νιώσει ποτέ πως κουράστηκες να χαιρετάς κόσμο;
Πάω κάπου ένα χιλιόμετρο μακριά και σταματάω 5 φορές κάποιον να χαιρετίσω.
Κουράστηκα τόσο πολύ να χαμογελάω και να ρωτάω τι κάνουν άνθρωποι που δε με νοιάζουν καθόλου.

Θα έμενα εδώ μάλλον.
Αρκεί να φευγαν όλοι οι γνωστοί μου.



6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πνιγεσαι στον αερα που αναπνεεις

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

κάποιες μέρες,ναι

Ανώνυμος είπε...

κι εγω το ιδιο νιωθω, απο την πολύ βουή στο κεφάλι μου
https://www.youtube.com/watch?v=c8gs3fKJzNU

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

δεν πειράζει, αρκεί να μην είναι όλες τις μέρες :)

Ανώνυμος είπε...

δεν ειναι, αλλα οταν ειναι θελω καποιον να μου κραταει το χερι οταν δεν κοιταμε κανεναν περαστικο κ απλα το περπαταμε

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

κι εγώ μωρέ αλλά δε γίνεται πάντα :(
πφφφ