Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

τα καλαμάκια vol 2

Σήμερα ήρθε στο σπίτι για καφέ η σοφή μου φίλη.
Είχε πολλούς μήνες να συμβεί αυτό, γιατί δε μένει πια εδώ κι έτυχε να βρισκόμαστε περισσότερο στη δική της πόλη. Άρα πολύ χάρηκα που ήρθε για καφέ η σοφή μου φίλη :)

Πήγαμε στην κουζίνα, εκείνη έφτιαξε φραπέ κι εγώ κρύο κακάο με κανέλα (ναι, σ' όλα τα ροφήματα βάζω κανέλα). Τα βάλαμε σε ποτήρια με παγάκια κι ύστερα ανοίξαμε το ντουλάπι και πήραμε τα δύο τελευταία καλαμάκια απ τη συσκευασία.

Ηθικό δίδαγμα;
Αφού τα καλαμάκια είναι μονάδα μέτρησης του χρόνου κι αφού τα καλαμάκια άρχισαν με μένα να πίνω μόνη μου καφέ και τέλειωσαν με μένα και τη σοφή μου φίλη να πίνουμε καφέ και κακάο, άρα τα καλαμάκια δεν εξαρτώνται από κανέναν γκόμενο, εξαρτώνται από μένα κι από τους φίλους μου. Άρα ο χρόνος δε μετριέται με κανέναν γκόμενο, ο χρόνος μετριέται με μένα και με τους φίλους μου (και με κάποια βιβλία και κάποια σιντί).

Μπορεί να μη φαίνεται τώρα πόση σημασία στ' αλήθεια έχει αυτό που έγινε σήμερα, αλλά εγώ όταν αντίκρισα τη συσκευασία με τα δύο μόνο καλαμάκια, ένιωσα σα να φυγε μια πέτρα που με πλάκωνε.

ΥΓ νιώθω την ανάγκη να εξαιρέσω τους γκόμενους που είναι οι καλύτεροί σου φίλοι γιατί,ε, γιατί πρέπει να τους εξαιρέσω πώς να το κάνουμε; :Ρ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

με ποια βιβλια και ποια cd?

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

δεν είχα κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου εκείνη την ώρα, αλλά αν πρέπει να πω τότε στα βιβλία είναι σίγουρα ο τρυποκάρυδος, ο ανέμος κουβάρι, το σάββατο βράδυ στην άκρη της πόλης και όλα τα ποιήματα του καββαδία. στα σιντί σίγουρα είναι διάφανα κρίνα κι ένα με μουσικές του κόσμου, ένα με επιλογές κραουνάκη και ένα -που δυστυχώς το χάρισα- που είχε lhasa και buika.

τώρα είμαι σίγουρη πως κάτι ξεχνάω και στεναχωριέμαι.
(επίσης στα σιντί δεν έχω βάλει μουσική που δεν έχω όντως σε σιντί και νομίζω πως και το ραδιόφωνο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο)

εσύ; με ποια βιβλία και ποια σιντί θα μετρούσες το χρόνο;

Ανώνυμος είπε...

Βιβλία:
1. σιντάρτα, έσσε
2. τάδε έφη ζαρατούστρα,νίτσε
3. νάρκισσος και χρυσόστομος, έσσε
4. ντέμιαν, έσσε
5. ο δρόμος του ειρηνικού πολεμιστή, μίλμαν
6. ο φύλακας στη σίκαλη, σαλιντζερ
7. το βιβλιο της θελ, μπλεηκ
8. η καινη διαθηκη, λογος του θεου
9. μια εποχη στην κολαση, ρεμπω
10. ασκητικη, καζαντζακης

CD: ΔΥΟ ΒΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΜΟ, ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

να ορίστε, τον φύλακα στη σίκαλη ξέχασα :)