Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

σε μένα έρχεσαι μην ξέροντας γιατί

— γιατί εμένα;
— γιατί είσαι ο τελευταίος άνθρωπος που κοιμήθηκα αγκαλιά.
— με συγκίνησες που μου είπες ευχαριστώ.
— με συγκίνησες που με πήρες αγκαλιά.

 ~

— τι θέλεις από μένα;
— δε νιώθω καλά να λέω στους ανθρώπους τι θέλω απ' αυτούς.

~

— νομίζω πως το πρόβλημα που έχουν οι περισσότεροι μαζί μου, είναι πως δεν μπορούν να διαχειριστούν όλη αυτή την ειλικρίνεια.
— μου 'χει κοστίσει συχνά η ειλικρίνεια. Καμιά φορά δεν κάνει να λες αυτό που σκέφτεσαι.
— δεν κάνει όταν δεν προσφέρει τίποτα. Όταν προσφέρει κάτι, ακόμα και δυσάρεστο, τότε κάνει· έως και επιβάλλεται.

~

— αναγνωρίζω πως είσαι ερωτεύσιμος· δεν είμαι ερωτευμένη μαζί σου, μη φοβάσαι.

~

— γιατί έβαλες τα κλάματα πριν;
— αφού ξέρεις.
— είπα μήπως ήταν απ' τη χαρά.
— δεν ήταν, όχι.
[αγκαλιά]
[ύπνος]

~



Δεν υπάρχουν σχόλια: