Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

κάποτε να θυμηθώ να βάλω σίδερο

Δεν ξέρω αν απογοητεύτηκα ή αν εκνευρίστηκα με τον εαυτό μου για το όνειρο που είδα. Δεν είναι δυνατόν να σε βλέπω ακόμα στον ύπνο μου, πόσα χρόνια δηλαδή πρέπει να περάσουν για να σταματήσει να με πονάει αυτή η ιστορία; Είναι και οι μέρες αυτές θα μου πεις, είμαι ευσυγκίνητη και ίσως αυτή τη στιγμή να βάλω τα κλάματα. Ίσως υπερβάλω δηλαδή, αυτό θέλω να πω.

Το όνειρο μεταξύ άλλων είχε κι ένα υπέροχο καλοκαιρινό στράπλες φόρεμα. Ασιδέρωτο. Ήθελα να το φορέσω σε έναν γάμο που με είχαν καλέσει, αλλά θα τσαλακωνόταν στη βαλίτσα κι έτσι είπα πως θα το σιδέρωνα όταν έφτανα. Και πέρα απ' όλο το άγχος και τη στεναχώρια που θα σ' έβλεπα εκεί, και μάλιστα συνοδευόμενο από το δίμετρο κορίτσι σου, ήμουν φορτωμένη και μ' όλη τη θλίψη που μπορεί να κουβαλάει ένα όμορφο, καλοκαιρινό, ασιδέρωτο φόρεμα.

Το υποσυνειδητό μου κάνει καταπληκτικές παρομοιώσεις.
Έτσι ακριβώς αισθάνομαι για αυτή την ιστορία.
Σαν να έχω ένα όμορφο, καλοκαιρινό κι ασιδέρωτο φόρεμα και μου λείπει το σίδερο.
Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα με ένα ασιδέρωτο φόρεμα.
Μόνο να το κοιτάς και να φαντάζεσαι πώς θα μπορούσε να είναι.
Και —όχι όλες τις μέρες μα κάτι μέρες σαν κι αυτή— αυτό μου προκαλεί
τεράστια
ανείπωτη
θλίψη.


ΥΓ φέρτε μου έναν να ερωτευτώ να αποκτήσουν ποικιλία τα όνειρά μου.

6 σχόλια:

the commentator είπε...

ακολουθώντας την αναλογία με το σίδερο, είναι τυχαίο που το να σιδερώνεις είναι από τις χειρότερες δουλειές του σπιτιού για όλους; και πως ποτέ κανείς δεν είπε α τι ωραία με περιμένει μια στίβα ρούχα για σιδέρωμα; :Ρ αυτό που θέλω να πω είναι πως κάποιες ιστορίες δεν μας αφήνουν ποτέ, μπορεί να ξεθωριάσουν αλλά είναι μέρος του εαυτού μας, και μπορεί κάποιες μέρες να μας γεμίζουν θλίψη αλλά αυτές οι μέρες περνάνε και το νιώθεις κάτι είναι καλύτερο από το να μην νιώθεις τίποτα. αν ήμουν στην θέση σου (και αν φορούσα φορέματα) δεν θα το σιδέρωνα ποτέ αυτό ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Χμμμ καταλαβαίνω πώς το λες, εννοείς να μην απαρνιόμαστε το παρελθόν επειδή μας έχει πλάσει. Εγώ αλλιώς το βλέπω αυτό το όνειρο: μπορούσα να σιδερώσω το φόρεμα αλλά επέλεξα να το αφήσω πάνω σε κάποιον άλλον, να ψάξω και να δανειστώ ένα σίδερο αντί να το πάρω πχ μαζί μου ή να το σιδερώσω από πριν. Αυτό ήταν το μήνυμα. Μπορώ να σιδερώνω και μόνη μου και καλά θα κάνω να ξεκινήσω ;)

casper85 είπε...

ή απλά το φόρεμα είναι να σιδερωθεί για κάποιον άλλο ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

όχι, τα φορέματά μας τα σιδερώνουμε για μας, για κανέναν άλλον :)

casper85 είπε...

Εγώ δεν σιδερώνω έτσι κι αλλιώς οπότε το έλυσα το πρόβλημα! :D

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Καλέ ούτε εγώ, μη χειρότερα, μεταφορικό σιδέρωμα λέμε :Ρ

Βέβαια κάποια καλοκαιρινά θέλουν σίδερο, η αλήθεια να λέγεται.