Κυριακή 26 Αυγούστου 2018

Ποια θυσία

Έχει νόημα η οποιαδήποτε θυσία όταν δεν οδηγεί στην επίτευξη μιας κάποιας συναισθηματικής ικανοποίησης;

Απαντήστε μου σ' αυτή την ερώτηση σας παρακαλώ.

Βιώνω κάτι που σίγουρα δεν είναι ουσιώδης ευτυχία, σίγουρα όμως είναι ουσιαστική απελευθέρωση και προκύπτει από την παύση μιας συνεχούς θυσίας χωρίς νόημα.

Όχι δεν είμαι ευτυχισμένη.
Αυτή τη στιγμή όμως δεν είμαι και δυστυχισμένη.
Τείνω να ξανασκεφτώ τον στίχο που μου στείλε ένας καλός μου φίλος λίγο πριν χωρίσω τον πρώτο μου γκόμενο:

Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
Κι αν ο κλοιός στενεύει....

6 σχόλια:

casper85 είπε...

αν τείνει να γίνει μόνιμη κατάσταση, όχι, δεν έχει νόημα.
Απλά και λιτά και αληθινά.

Ανώνυμος είπε...

Όχι δεν έχει. Και αυτή η ουσιαστική απελευθέρωση φέρνει ελευθερία και η ελευθερία είναι απαραίτητη συνθήκη για την επίτευξη της ευτυχίας, τελικά.

Φιλί!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Κοριτσάκια μου γλυκά, με συγχωρείτε που άργησα τόσο να σας απαντήσω.
Συνέτρεξαν λόγοι όπως:
-δουλεύω πολύ
-το μπλογκ πήρε την πρωτοβουλία να μη με ενημερώνει με μέιλ για τα σχόλια
-προχτες σας είχα απαντήσει ωραιότατα μισοκοιμισμένη από το κινητό μου και τελευταία στιγμή πάτησα κάτι λάθος και χάθηκε. Μετά κοιμήθηκα.

Που λέτε, έτσι αποφάσισα κι εγώ, πως δεν έχει νόημα.
Νιώθω ότι είναι κρίμα και κλαίω καμιά φορά.
Αλλά νομίζω είμαι πολύ μικρή για να πιστέψω πως δε θα ξαναταιριάξω τόσο με κανέναν. Το πιστεύω όμως κάποιες στιγμές. Είναι περίεργη φάση.

Σε άλλα νέα όμως, μου αρέσει τρομερά η δουλειά μου και νιώθω πολύ τυχερή που κάθε μέρα ξυπνάω και χαίρομαι που θα πάω στη δουλειά και που μάλιστα είναι ικανή να μου απογειώσει μία κακή μέρα σαν τη σημερινή.

Άρα στο φινάλε είμαι καλά :)

Εσύ μπίρι μου πώς είσαι;

Σας φιλώ και τις δυο στα μαγουλάκια :*

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα να δεις πώς τα φέρνει η ζωή!

Εκεί που είσαι, εκεί ήμουν. Εντάξει, διαφορετικές γεωγραφικές συντεταγμένες, αλλά ακριβώς οι ίδιες σκέψεις σχεδόν έναν χρόνο πριν. Και αφού σου μιλάω απ' το μέλλον, να κάνω ένα spoiler?

Κάπου εκεί έξω είναι ο νέος άνθρωπός σου που θα σε κάνει να αναθεωρήσεις για το κατά πόσο ταίριαζες με τον προηγούμενο τελικά. Εντάξει, σε αυτό θα παίξει ρόλο και το ότι εσύ δεν θα είσαι η ίδια. Μάλλον κυρίως αυτό, τώρα που το σκέφτομαι και τα λέμε.

Οπότε μόλις έμαθες τα βασικά νέα μου :)

Επίσης, μην ξεχνάς ότι είσαι το κορίτσι που ήθελε πολλά (και καλά έκανε).

ΥΓ. Έχω περιέργεια για τη δουλειά σου. Να σου στείλω mail να γίνουμε φίλες βρε παιδί μου;

Φιλί!

casper85 είπε...

o blogger το διόρθωσε το πρόβλημα, λογικά πρέπει να σου έχει έρθει μέιλ αν θες να συνεχίσεις να λαμβάνεις σχόλια από αυτό το ιστολόγιο μπλα μπλα μπλα.
Δουλειές που απογειώνουν; Ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι για να πετάξεις επιτέλους, που τόσο καιρό ήσουν με αλυσιδίτσες στη γη.
Αυτό και τρελοκομεία συνάδελφοι ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Ω πολύ χαίρομαι για τα νέα σου μπιρι μπίρι μου! Και φυσικά να μου στείλεις μέιλ να γίνουμε φίλες! e.met.797@gmail.com

Ναι μου ήρθε αυτό το το μέιλ και τώρα τα είδα αμέσως τα σχόλια σας! Επιτέλους! Καλά δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερους συναδέλφους, τα ξέρεις εξαλλου...

Μουτς!