Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

ασεβείς πόθοι

Δεν ξέρω αν φταίει η θερμοκρασία,
τα σατέν σεντόνια, 
ή το κομοδίνο μου, 
μα γίνονται περίεργα πράγματα σήμερα. 

Είναι κάποιος που γουστάρω διαχρονικά 
και δεν μπορώ να φανταστώ το σεξ μαζί του. 
Είναι κάποιος άλλος που μου λείπει πολύ αυτές τις μέρες 
γιατί η ζωή είναι άδικη και δεν είμαι εκεί μαζί του. 
Είναι και κάποιος τρίτος, που ποτέ δε γούσταρα
και πάντα αγαπούσα 
και σήμερα 
-λόγω θερμοκρασίας ή κομοδίνου ή σατέν σεντονιού-
σήμερα έχω μια ακατανίκητη επιθυμία να γονατίσω μπροστά του. 

Και σκέφτομαι το επόμενο παρεΐστικο ριγιουνιον
Και πόσο παρεΐστικο αυτό θα είναι 
Και για τι ποσοστό του χρόνου θα στέκομαι στα δύο μου πόδια 
Και σε ποιον άραγε να έχω τότε το μυαλό μου. 

Μεγάλωσα, μην γελιέσαι. 
Τώρα είναι όλα συνειδητά. 
Επίπονα συνειδητά. 
Ανακουφιστικά συνειδητά. 

2 σχόλια:

casper85 είπε...

"Τώρα είναι όλα συνειδητά.
Επίπονα συνειδητά.
Ανακουφιστικά συνειδητά."

Welcome to the 30s! ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Proud soon-to-be member!