Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

fuck you I won't do what you tell me





Κάποιος μου είπε πως αυτό το τραγούδι είναι καψούρικο. Εμένα με ενδιαφέρει μόνο ένας στίχος.

No, you don't mean nothing at all to me.

nothing at all σου λέω.

άντε ρε, χαρούμενα γενέθλια.Δε σου λέω να περνάς καλά γιατί στο είπα την τελευταία φορά που σου μίλησα. Σου είπα "είμαι σίγουρη πως θα τα βρεις πολύ εύκολα τα πράγματα στη ζωή σου γιατί υπάρχουν πολλές γυναίκες εκεί έξω που υποτιμάν τον εαυτό τους και νομίζουν πως τους αξίζεις εσύ."
Κι ήταν ό,τι ειλικρινέστερο σου έχω πει ποτέ.
20 ε?
Μεγαλώνεις και μυαλό δε βάζεις.

Ρε κορίτσια να σας πω κάτι? ό,τι και να κάνετε μην υποτιμάτε τον εαυτό σας.
Απλώς μην υποτιμάτε τον εαυτό σας. Στο κάτω κάτω ο εαυτός μας είναι το μόνο που πραγματικά μας ανήκει.


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Απλώς μην υποτιμάτε τον εαυτό σας."

Mα τι στο καλο, τηλεπαθεια εχουμε? Αυτο σκεφτομουν σημερα το πρωι. Δυστυχως η υποτιμηση ερχεται χωρις προσπαθεια. Σε καποιους ειναι εμφυτη σε αλλους καλλιεργειται..

Θα διορθωθει ποτε? Πρεπει.. Γιατι μ'αρεσει η καλη παρεα. Και τις πιο πολλες φορες εμεις ειμαστε ο,τι εχουμε και δεν εχουμε. Σιγουρα δεν θα ηθελα κατι κατωτερο να μου κραταει την σημαια της μοναξιας ή απλα να μου κανει παρεα..

Ισως αυτος ειναι ο λογος που ακουω μουσικη 24/7. Σιχαινομαι την σιωπη. Δεν θελω να κανω παρεα με εμενα. Απο την αλλη δυσκολα βρισκω κατι για να αντικαταστησω την εκκωφαντικη σιωπη..

Η τηλεπαθητικη μελαγχολικη υπαρξη.

Lina είπε...

χα! ειναι μια πολυ ευστοχη συμβουλή, την οποια ομως δεν ακουει κανενας αν δεν την εχει συνεισητοποιησει απο μονος του.

ευχομαι να την εχεις συνειδητοποιησει τουλαχιστον εσυ, αλλά κατι μου λεει πως είσαι μικρουλι ακομα =)