Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Τις προάλλες άλλαξα θέση τα έπιπλα και νιώθω πως το σπίτι μου είναι καινούριο.


Που λες άλλαξα θέση τα έπιπλα γιατί αγαπώ τα παράθυρα και ένιωθα άσχημα που δεν αξιοποιούσα το ένα και μοναδικό παράθυρο του σπιτιού μου. Το ένα και μοναδικό παράθυρο του σπιτιού μου είναι σε πολύ καλή θέση*είναι στην κρεβατοκάμαρα κι απέναντι έχει πολυκατοικίες και κεραίες. Αν με ρωτούσες χτες,αυτό δε θα το έβαζα στη λίστα με τα πλεονεκτήματα,αλλά σήμερα βγάζαμε φωτογραφίες με την Μ., και ξέρεις οι φωτογραφίες βγαίνουν πολύ ωραίες όταν υπάρχει μια ταράτσα με κεραίες εκεί κοντά.


Και λοιπόν τώρα μπορώ να γράφω στο τραπέζι που χρησιμοποιείται ως γραφείο κι είναι κάτω απ'το παράθυρο και έχει ένα ωραίο καδράκι κι ένα κερί βανίλια,ένα ξυπνητήρι απ'αυτά που κάνουν ντριν,κι ένα γυάλινο σουβέρ για τον καφέ μου. Και το καινούριο τασάκι που είναι διακοσμητικό γιατί δεν καπνίζουμε στην κρεβατοκάμαρα αλλά παραήταν όμορφο για να μην το αγοράσω.


Είναι λίγο κρίμα που ψάχνω σπίτι,γιατί αυτό το σκασμένο είναι πολύ ακριβό,αλλά είναι κρίμα γιατί πάνω που άρχισε να μ'αρέσει ακόμα περισσότερο πρέπει να το αφήσω.Αλλά δεν πειράζει γιατί κάποιος μου είπε ότι τα σπίτια είναι όμορφα γιατί εμείς τα φτιάχνουμε όμορφα κι έτσι θα μ'αρέσει και το καινούριο κι αν δεν έχει παράθυρο ίσως ζωγραφίσω ένα στον τοίχο.Ή ίσως βάλω εσένα να το ζωγραφίσεις.

2 σχόλια:

BlueKristie είπε...

Ίσως στο καινούργιο σου σπίτι να έχεις/ζωγραφίσεις και δύο παράθυρα! Όπως και να 'χει καλή επιτυχία με το ψάξιμο!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χεχε βρήκα σπίτι κι έχει όντως δύο παράθυρα,μόνο που το ένα είναι στην κουζίνα και το άλλο στο μπάνιο :Ρ αλλά είναι πολύ πιο όμορφο και πολύ πιο φτηνό και σε πολύ καλύτερη τοποθεσία.

ευχαριστώ πολύ για την ευχή,τα φιλιά μου :*