Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Ξέρεις τι θα κάνω όταν πάω στο καινούριο μου σπίτι?Θα στολίσω το χριστουγεννιάτικο δέντρο με τοσοδούλικα στολίδια και με άσπρες σειρές φωτάκια και θα πάρω σοκολατάκια για το καινούριο τραπέζι του σαλονιού-γιατί το σαλόνι θα έχει τραπέζι κι όχι ένα χαρτόκουτο ντυμένο με μια πασμίνα.

Ύστερα θα φωνάξω τους λίγους μου φίλους και θα ακούμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια και θα πίνουμε eggnog που θα έχω φτιάξει εγώ. Και το σπίτι θα μυρίζει μπαχαρικά και ρούμι.Γιατί είναι το πράγμα που ζηλεύω στα χριστουγεννιάτικα επεισόδια των αμερικάνικων σειρών.

8 σχόλια:

αυτή που ήταν κάποτε είπε...

Αυτό θέλω κι εγώ. Ακριβώς αυτό.
Φιλική παρέα και ζεστασιά στο φωταγωγημένο σπίτι. Τόσο απλό κι όμως δύσκολα το ζούμε πια!

κοκκινη κορδελα είπε...

μας βαζεις πολυ ομορφα στο τοπιο σου!!!!!!!!!!!!!!μπραβο σε χαιρομαι...φιλι

ναυαγός στο γαλάζιο είπε...

εξομοίωση ζωής...

ναυαγός στο γαλάζιο είπε...

Εξομοίωση ζωής...

Lorel είπε...

εεε, θελω να ρθω εκει τωρα! πότε μετακομίζεις αστεράκι;;

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ εγώ να δεις πώς το θέλω..και η γαμημένη απορία της ημέρας είναι: ποιος μαλάκας καθιέρωσε να περνάμε τις γιορτές με συγγενής?μα ποιος μαλάκας?

κυρία Β,μου έχετε λείψει,όλο λέω να περάσω απ'το σχολείο αλλά όλο φεύγω :( καλά χριστούγεννα αν δεν τα ξαναπούμε!

λορελ,να ρθεις να ρθεις!!!μετακόμιση done ;-)
Ναυαγέ :)

λορελάκι,

ioanna assani είπε...

η αγκαλια μου για σενα και για ολα τ'αστερια που με φωτισαν εκεινα τα ευλογημενα χρονια...ειναι παντα ανοιχτη. Με καφε οποτε θες...
φιλί
η κυρια σου

Αιθεροβάμων είπε...

Λοιπόν ξαναρχίζεις να γράφεις και δεν λες τίποτα! Και το ανακαλύπτουμε έτσι τυχαία εμείς που είμαστε φαν της γραφής σου αλλά και του εαυτού σου!

Μου έλειψαν τα χρώματά σου, μικρούλι.