Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

good morning & good luck

Λοιπόν δυο λόγια για το πρωινό ξύπνημα:

1. είναι ωραίο.
2. αλλά με την κατάλληλη μουσική

και τι εννοώ?

Η κατάλληλη μουσική για να ξυπνήσεις δεν είναι η αγαπημένη σου μουσική. Για τον πολύ απλό λόγο: ωραία τα διάφανα κρίνα δε λέω. Ωραίοι και οι στέρεο νόβα. Ε δεν ξυπνάς. Ε τι να κάνουμε,δεν ξυπνάς ρε φίλε. Άντε το πολύ ν'ακούσεις ένα τραγούδι που σ'αρέσει,να μείνεις ξύπνιος για κανα 3λεπτό μέχρι να τελειώσει και μετά καληνύχτα σας πάλι.

Όοοχι,η σωστή μουσική είναι ο kiss fm -εδώ στα μέρη μου δηλαδή,και κατά την άποψή μου και για το άτομό μου. Γιατί άμα ξυπνήσεις με το ραδιόφωνο -που με το ραδιόφωνο ξυπνάω- με την ένταση λίγο πιο δυνατά απ'ό,τι θα 'πρεπε και ξαφνικά ακούς το diamonds in the sky, ε σε πιάνει μια όρεξη, ένα κάτι,ένα να σηκωθείς όρθια στο κρεβάτι και να πάρεις το πορτατίφ για μικρόφωνο. Μπράβο Ριάνα,μπράβο κοπελάρα μου, όχι μπράβο,σ'ευχαριστώ.

Κι όλον αυτόν τον ενθουσιασμό πολύ τον χρειάζομαι σήμερα, γιατί αν όντως γίνεται να πεθάνει κανείς απ'την κούραση,εγώ σήμερα θα το πάθω. Αλλά όχι ρε, diamonds in the sky λέμε. Και ντάξει κι ο καφές κι οι βιταμίνες,βοηθάνε κι αυτά.

Cheers :)

2 σχόλια:

Amélie Melon είπε...

Μπράβο στη Ριάννα, καλό καλό καλό κουράγιο και σε σένα! Ματς μουτς!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Καλημέρα αμελάκι!

κι εσύ καλό κουράγιο,άντε τελειώνουμε!
φιλιάαα :*