Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

morning rumble

Μέσα σε 10 ώρες έζησα δύο από τις μεγαλύτερες μικρές χαρές τις ζωής. Το βράδυ το φεγγάρι χτυπούσε το μαξιλάρι μου, κι αυτό να ξέρετε είναι πολύ unique γιατί το φεγγάρι δε χτυπάει κάθε μέρα ίδια ώρα το μαξιλάρι σου κι εγώ δεν κοιμάμαι εξάλλου κάθε μέρα ίδια ώρα κι έτσι όταν αυτό συμβαίνει,νιώθω σαν το φεγγάρι να με διάλεξε με κάποιον τρόπο.

Και σήμερα ξύπνησα και είχε ήλιο -ακόμα έχει- κι ο καιρός είναι δροσερός. Ναι,η μεγαλύτερη χαρά της ζωής είναι μάλλον η άνοιξη,και δε λέω μικρή χαρά γιατί είναι τεράστια χαρά.

Και σήμερα που λες δεν βαρέθηκα. Έκανα το πρωινό μου μπάνιο -είναι τέλειος τρόπος για να ξυπνάς γιατί συνδυάζει δύο πανέμορφα πράγματα: το νερό και τις ωραίες μυρωδιές- έφτιαξα καφέ και ύστερα πήγα στον φούρνο και πήρα χρωματιστά πράγματα για να φάω. Αλήθεια,είναι χρωματιστά! Το αν θα'ναι νόστιμα,μικρή σημασία έχει.

Κι εδώ και κάποιο καιρό έχω βρει αυτή την υπέροχη λίστα που είναι τόσο κατάλληλη για πρωί και έχει μέσα κι αυτό το τραγούδι,που πείτε μου σας παρακαλώ: μπορεί μια μέρα να μην πάει καλά αν το ακούσεις όταν ξυπνήσεις?

Σε περίπτωση που αναρωτιέστε: μα φυσικά και δεν πάνε όλα καλά. Aλλά αν δεν ήμουν καλά έτσι κι άλλιώς,δε θα'μουν εγώ. Γιατί εγώ δεν είμαι πάντα καλά επειδή όλα πάντα είναι καλά. Εγώ είμαι πάντα καλά,γιατί πάντα πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: