Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

you can do magic!

Φοράω πάντα το αριστερό παπούτσι πρώτα.
Και πάντα το αριστερό σκουλαρίκι πρώτα.
Η τσάντα μου είναι πάντα βαριά γιατί κουβαλάω το τετράδιό μου και βιβλία.
Πίνω πολύ νερό κι αγαπώ την άνοιξη και τον Jim Jarmusch.

Κι αυτές είναι λεπτομέρειες που δεν έχουν σημασία.
Εκτός αν τους δώσω.
Και τους δίνω.

Φοράω συχνά σκουλαρίκια γιατί η σοφή μου φίλη λέει πως μου πάνε.
Γράφω συχνά κι αντλώ απ'αυτό ενέργεια και ικανοποίηση και διαβάζω πολύ και γεμίζει το μυαλό μου εικόνες και λέξεις και νιώθω γεμάτη.
Απολαμβάνω το νερό σα να 'τανε τζιν τόνικ με στυμένο.
Και την άνοιξη παίρνω βαθιές ανάσες για να μυρίσω τα λουλούδια και τον αέρα.
Κι ομορφαίνω τ'απογεύματα με καφέ και τσιγάρα.

Κι ίσως, σκέφτομαι, ευτυχία είναι να λογαριάζεις τις λεπτομέρειες για κυρίως θέμα.

Κι έτσι you can have anything that you desire.


2 σχόλια:

Iliaxtida είπε...

Και ακούς και America :) Βασικό σάουντρακ για μια ευτυχισμενη ζωη! Πολυ positive thinking zone το μπλογκ σου! Χαρηκα κ απο δω :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

εμ χωρίς positive thinking δε γίνεται!

καληνύχτα κοριτσάκι,χάρηκα που πέρασες :)