Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Ordinary love

Δεν θέλω κάποιον απότομο και απροσδόκητο και κατακούτελο έρωτα
που μόνο γαλλική κομεντί να μπορεί να περιγράψει.
Δεν ψάχνω κάτι να με κάνει να χάσω τον κόσμο.
Ο κόσμος μου ισορροπεί.

Δε θέλω παραμύθι.
Και κυρίως δε θέλω ακόμα ένα φιάσκο.

Θέλω κάτι να βγαίνει αβίαστα,
να εξελιχτεί ομαλά και όμορφα.

Θέλω να γελάμε και να καπνίζουμε στο κρεβάτι.

Κι ο κόσμος να συνεχίσει να ισορροπεί.
Και να μη σε χάσω ξαφνικά.

Χμ αυτή η τελευταία φράση ήταν συγκεκριμένη, ε;



6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραιο ονειρο, αλλα γενικα δεν ξερω αν καποια σχεση μη φιλικη θα μπορουσε να υπαρξει και να επιβιωσει ετσι. Φιλοι ομως, αυτοι νομιζω ξερουν ακριβως για τι πραγμα μιλας και πιστευω στηριζουν, καθε τετοια επιθυμια με τις απαραιτητες δοσεις τρελας, τοσο πολυ, ωστε να γινουν και κατι περισσοτερο απο φιλοι ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χμμμ εγώ νομίζω πως μόνο έτσι θα μπορούσε να επιβιώσει μια σχέση μη φιλική. Τρόποι δημιουργίας υπάρχουν πολλοί, αλλά καταλήγω πως τρόπος διατήρησης αυτός πρέπει να είναι μάλλον. Χεχε όσο για τους φίλους που "ανεβαίνουν λέβελ" ναι, είναι μια καλή περίπτωση καμιά φορά. Καμιά φορά πάλι είναι πολύ κακή περίπτωση.

Με συγχωρείς που δε σε έχω διαβάσει ακόμα, είναι περίεργες μέρες.
Σε έχω στα to do!

Ανώνυμος είπε...

Λες ε? Food for thought λοιπον, I like it!! Γενικα ειναι να τα'χεις μεσα σου, την ειλικρινεια, την ισορροπια κ τον ερωτα κ αν δν τα'χεις , τουλαχιστον να τα ψαχνεις κ να προσπαθεις γι'αυτα γτ ολοι κατι ψαχνουν κ αυτοι που επιμενουν στο τελος νικουν. Δν ειναι ολα μαυρο-ασπρο, υπαρχει κ το γκρι κ εγω νομιζω πως το γκρι ειναι πολυ ωραιο κ ρομαντικο χρωμα

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ πόσο συμφωνώ για το γκρι! :D

Ανώνυμος είπε...

Βέβαια, δεν μου πέφτει λόγος, αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη, καλό είναι να αποφεύγετε να καπνίζετε στο κρεβάτι!
Είχαμε κάψει δύο στρώματα εμείς με τον κ. Μήτσο!
Μια περιουσία δίναμε κάθε φορά για την αντικατάστασή τους!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χαχαχα, δεν πειράζει αρτίστα μου, για αρχή ας ξαπλώσουμε :P