Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

la primavera

Σκέφτομαι εκτυφλωτικό ήλιο,
κοντομάνικα φλοράλ μπλουζάκια,
γυαλιά ηλίου.

Σκέφτομαι καφέ σε πλαστικό ποτήρι·
κρύο περιεχόμενο,
ζεστό περιβάλλον.

Σκέφτομαι κοριτσίστικα τραγούδια,
συναυλίες σε ανοιχτούς χώρους,
ανθισμένα λιβάδια με κόκκινα λουλούδια
και σύννεφα μόνο σε λευκό χρώμα.

Σκέφτομαι ροζ γλειφιτζούρια.
ροζ κραγιόν
και ροζ παντελόνια.

Σκέφτομαι άνθη κερασιάς,
μυρωδιά πασχαλιάς
και τσάι γιασεμιού.

Σκέφτομαι Απρίλη δηλαδή
και παρακαλώ τον Μάρτιο
να είναι γλυκός μαζί μου.



ΥΓ  Ὁ Ἀπρίλης μὲ τὸν Ἔρωτα χορεύουν καὶ γελοῦνε

5 σχόλια:

casper85 είπε...

Στο αφιερώνω αν και δεν ξέρω αν σου αρέσει... https://www.youtube.com/watch?v=l-dYNttdgl0

Manolo7 είπε...

Nos engañaron con la primavera

Και βαλτο να παει γυρα! :P

Ο Σολωμος ειναι υπερεκτιμημενος, προτιμω τον Καλβο!

Ηλιος με δονταρες σημερα!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

casper, προφανώς μου αρέσει, τον κυρ-Αντώνη είχα στο μυαλό μου όταν το γραφα χεχε!

Μανολο, να πω την αλήθεια δεν έχω μελετήσει κανέναν από τους δύο, αλλά αυτός ο στίχος με τον Απρίλη και τον Έρωτα πολύ μ' αρέσει.
Όσο για τη γύρα, δεν τα πάω καλά με τα πράγματα που γυρίζουν.

Ανώνυμος είπε...

Ε, ας αφήσω κι εγώ με τη σειρά μου κάτι ανοιξιάτικο...
https://www.youtube.com/watch?v=KmzFDEu2RoA

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ω μα τι γλυκιές αναγνώστριες <3