Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

games people play

Καμιά φορά κάνω στο μυαλό μου σενάρια που περιλαμβάνουν νοσοκομεία.
Δεν φοβάμαι πως κάτι θα πάθω, απλώς καμιά φορά σκέφτομαι
"αν τώρα γινόταν κάτι και κατέληγα με τη συγκεκριμένη παρέα στο νοσοκομείο; 
Τι θα γινόταν τότε;".
Το νοσοκομείο είναι κριτήριο νομίζω.
Γιατί αν πάθεις κάτι, θα 'ρθει η μάνα σου και ο πατέρας σου και η γιαγιά σου και η θεία
και η κολλητή και η ερώτηση είναι:
είσαι οκ να σε δούνε όλοι αυτοί με τη συγκεκριμένη παρέα;

Σήμερα λοιπόν σκέφτηκα πως αν έσπαγε ο διάολος το ποδάρι του
και κατέληγα με την αφεντιά σου στο νοσοκομείο
και οι νοσηλευτές με ρωτούσαν "τι του είστε του κυρίου;"
η μόνη σωστή απάντηση θα ήταν
"Το χόμπυ του. Είμαι το χόμπυ του."




5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι ήταν να διαβάσω τον τίτλο; Ήρθε και κόλλησε στο μυαλό μου, το ομώνυμο αγαπημένο άσμα!
Games people play, You take it or you leave it..
Αδύνατον τώρα να συγκεντρωθώ στον εφιάλτη σου.
Things that they say, Honor Brite...
Διότι, θεωρώ ότι απλώς το νοσοκομείο από μόνο του, εφιάλτης είναι!
If I promise you the Moon and the Stars, Would you believe it...
Τώρα για τα υπόλοιπα, περί χόμπι, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Games people play in the middle of the night...
Τραγουδάκι;
https://www.youtube.com/watch?v=SLi7Ljcy6n8

Manolo7 είπε...

Το ιδιο ομως θα μπορουσε να συμβει και αν σε συναντησουν καποιοι τυχαια στο δρομο!

Εγω παλι το παθαινω συχνα οταν ενω εχω τελειωσει τη δουλεια απο πελατη και χαζολογαω απο δω και απο εκει! Αντε να ρουφιανεψουν στο αφεντικο μου, εκει να δω τι θα πω! :P

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αρτίστα, είναι κολλητικό το τραγουδάκι πράγματι!
Όπως ίσως έχεις παρατηρήσει, εμένα μου αρέσει να δίνω τίτλους από τραγούδια ή στίχους τραγουδιών. Το συγκεκριμένο απλώς μου ήρθε στο μυαλό από μόνο του και δεν έβαλα να το ακούσω μέχρι που το πόσταρες εσύ. Ε και μου κόλλησε τώρα!

Μανόλο, εντάξει θα μπορούσε να συμβεί αν σε συναντήσουν στον δρόμο, αλλά όταν πρόκειται περί μυστικού προσέχεις και λίγο πού πας. Το ατύχημα από την άλλη δεν είναι τόσο ελεγχόμενο.
Κατά τ' άλλα σεμνά στη δουλειά!

Ανώνυμος είπε...

Ωραιες σκεψεις, πολυχρωμες κ ωραια τραγουδια. I, I follow. :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ω μερσί, καλώς ήρθες :)