Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

Somebody to love

Σήμερα ξύπνησα με μεγάλη ένταση.
Είδα κι ένα όνειρο απογοητευτικό.
Είδα κάποιον που μου χρωστάει, να ζητάει και τα ρέστα.
Το ξεπέρασα στα πρώτα δευτερόλεπτα ξύπνιου.

Είχα όμως μεγάλη ένταση.
Σαν να είναι κάτι τρομερό να συμβεί σήμερα.
Ακύρωσα τα σχέδια για μεσημεριανό φαγητό·
δεν είμαι έτοιμη να κουνηθώ
δεν είμαι έτοιμη να κάνω μπάνιο
δεν είμαι έτοιμη να ντυθώ.

Σκεφτόμουν πυρετωδώς χωρίς να κάνω κάτι άλλο παράλληλα.
Άλλοι σκέφτονται ακούγοντας μουσική,
άλλοι περπατώντας, ζωγραφίζοντας.
Εγώ απλά άκουγα τα τζιτζίκια,
σκέφτηκα πόσο τυχερή είμαι που ζω στο κέντρο της πόλης
αλλά ακούω τζιτζίκια.

Άκουγα, λοιπόν τα τζιτζίκια,
και σκέφτηκα ότι σ' αγαπώ.
Και συμπέρανα πως από εκεί πηγάζει όλη η ένταση
απ' τη συνειδητοποίηση πως σ' αγαπώ.

Πήρα ένα πηρούνι και το έβαλα στην τσάντα μου
για να θυμηθώ να στο φέρω.
Θα γελάσεις.

Θα σε σφίξω πολύ δυνατά
θα σου χαϊδέψω το αυτί
θα χωθώ στα χέρια σου
κι έτσι αθόρυβα χωρίς να το ξέρεις
θα σ' αγαπώ.


9 σχόλια:

casper85 είπε...

<3

Mε το πηρούνι κι εγώ γέλασα, αν και προφανώς έχει το δικό του πλαίσιο αναφοράς! :D

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ρε το πηρούνι είναι απ' αυτά που απλοποιήθηκε η ορθογραφία τους; Με ήτα το γράφαμε; Γιατί κι εγώ με ήτα ήθελα να το γράψω αλλά νόμιζα ότι πάντα το γραφα λάθος. Για πες!

Πολύ απλό είναι το πλαίσιό του.
Έχουμε καθίσει να φάμε και ψάχνει δεύτερο πηρούνι και δε βρίσκει και λέει "καλά πάλι πέταξα πηρούνι;". Και έχει ένα μόνο πηρούνι και δεν μπορούμε να φάμε σαν άνθρωποι, τρώμε εναλλάξ :Ρ

Αρτίστα του βωβού είπε...

Ναι, ναι! Να χωθείς στα χέρια του και να μείνεις εκεί, τώρα που η θερμοκρασία είναι σε ανεκτά επίπεδα!
Διότι, σου λέει, έρχεται νέο κύμα καύσωνα!

ΥΓ. Εγώ το πιρούνι το πρόλαβα και με "ει". Πειρούνι!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ωχ αλήθεια; όχι άλλο καύσωνα, δε θέλω.
Κορίτσια εδώ να πω ότι το καλοκαίρι είναι η λιγότερο αγαπημένη μου εποχή.

Αυτό με το ει καθόλου δεν το ήξερα αρτίστα μου!

casper85 είπε...

εγώ με η το έμαθα, έτσι το γράφω...
το με εί ούτε εγώ το ήξερα!

Αρτίστα του βωβού είπε...

Ναι, πλέον αυτή η γραφή του πιρουνιού συναντάται μόνο σε παλιά λεξικά.
Έχω στο σπίτι τέτοια λεξικά, που είχαν εκδοθεί από το 1970 και πριν κι αν μπορέσω (επειδή είναι με πολύ μικρά γράμματα) θα βγάλω φωτογραφία και θα κάνω ένα ποστ για να το δείτε!

Manolo7 είπε...

Αυτα τα πηρουνια ειναι οπλα καμια φορα... καποτε μια μου πεταξε ενα κουταλι, σκεψου τι θα παθαινα αν μου πεταγε πηρουνι. Κατι ξερει ο ανθρωπος και εχει ενα! :P

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

εντάξει παιδιά κι εγώ πηρούνι το έγραφα πάντα, θα συνεχίσω με το ήτα και θα αδιαφορήσω για τη νεά γραφή!

Αρτίστα πολύ ενδιαφέρον, νομίζω είναι πιο συνηθισμένο να γίνεται το η--> ει λόγω υπογεγραμμένης. Πρώτη φορά συναντάω λέξη που ήταν με ει κι έγινε με η.

Μανόλο, χαχαχαχα! Τον άτιμο, λες να προνοεί; Βέβαια κοίτα, άμα κάνει μαλακία, θα προσπεράσω το πηρούνι του και θα περάσω στα μαχαίρια.

Αρτίστα του βωβού είπε...

Κορίτσι κ.λπ., σου έχω το πιρούνι με "ει", που λέγαμε πιο πάνω, στο βλογ μου!
Και φωτογραφίες!