Δευτέρα 11 Αυγούστου 2008

752 λέξεις--ή κάθε φόρα είναι η τελευταία φορά . . !

Waiting line til your time

Ticking clock

Everyone stop

Spending my time

In the waiting line..

Σήμερα έφτιαξα ένα βραχιολάκι με κορδέλες από μπλουζάκια. Αυτές που είναι για να κρεμιούνται τα ρούχα σε κρεμάστρες. Ήταν τόσο όμορφες κορδέλες που δε μου πήγαινε η καρδιά να τις πετάξω.

Είναι μωβ με μαύρο, μη φανταστείς τίποτα σπουδαίο, ένα απλό πλεξουδάκι από λεπτές κορδέλες. Αλλά εμένα μ ‘ αρέσει. Μ’αρέσει και μου φαίνεται μοναδικό επειδή είναι πάνω στον δικό μου καρπό, φτιαγμένο με κορδέλες από δικά μου μπουζάκια και φορέματα και νιώθω περήφανη που το φτιαξα (γιατί δεν πιάνουν καθόλου τα χέρια μου. Καθόλου όμως. Ούτε σε επίπεδα γραφικού χαρακτήρα.)

Ξέχασα στο σπίτι το βιβλίο μου και νιώθω παράξενα. Μπορεί να μην το άνοιγα ούτε μια στιγμή. Αλλά τουλάχιστον θα ήξερα πως αν το θελήσω θα είναι εδώ. Πο πο δεν είναι σαν να μιλάω για άνθρωπο?

Κάθα φορά που τελειώνει ένα τραγούδι νυστάζω.

Κάθε φορά που κοιτάζομαι στον καθρέφτη βρίσκω κάτι προς επισκευή.

Κάθε φορά που πίνω νερό νιώθω ευγνωμοσύνη.

Κάθε φορά κοιτάω έξω νιώθω ελευθερία.

Κάθε φορά που κάνω κάτι το απολαμβάνω.

Κι αν είναι η τελευταία φορά?

Γράφει έναν κύκλο στον αέρα και μου λέει πάντα

Κάθε φορά είναι η τελευταία φορά

δεν είμαι απαισιόδοξη –πια-

απλώς πιστεύω το live it to its fullest .

και γιατί όχι?

Είμαι δίπλα στη θάλασσα κι όμως δεν πλησιάζω.

Δε θέλω διακοπές κι ας είναι σε σμίκρυνση φέτος.

Θέλω την πόλη, θέλω το σπίτι μου, θέλω να καίγομαι και να μην έχω μια θάλασσα να πέσω μέσα.

Θέλω την δικιά μου κουρτίνα που ξέρω τι σχήματα παίρνει όταν φυσάει.

Θέλω τον καθρέφτη μου που με κοπλιμεντάρει συνεχώς,.

Θέλω καινούριο τετράδιο χωρίς γραμμές.

Θέλω να μπορώ να είμαι μόνη μου όταν έχω παρέα και να μη με ρωτάει κανείς «τι έχεις?».

Όχι από αδιαφορία. Από κατανόηση.

Αλλά μ ‘αρέσει κι αυτό το δωμάτιο με τα ελάχιστα έπιπλα και τα παράθυρα που πιάνουν όλο τον τοίχο.

Μ ‘αρέσει που το μικρό αγοράκι που μένει στο δίπλα σπίτακι ήρθε και μου συστήθηκε με το που πάτησα το πόδι μου εδώ. Που όταν του είπα πώς με λένε είπε στον μπαμπά του «ωραίο όνομα.- θα την παντρευτώ», με τη μεγαλύτερη αποφαστικότητα που έχω δει ποτέ να μιλάει άνθρωπος.

Μ’αρέσει που δεν ασχολούμαι με το αν τα σουβλάκια είναι και καλαμάκια κι αν το τζατζίκι είναι σατζίκι κι αν με μιλάνε ή αν μου μιλάνε.

Μ’αρέσει να γνωρίζω ζωντανούς ανθρώπους.

Κάποιες μέρες είμαι τόσο χαρούμενη που δακρύζω. Δεν ξέρω αν είναι από χαρά ή επειδή μου φαίνεται αφύσικο να είμαι τόσο χαρούμενη. Δν έχω κανέναν λόγο να είμαι τόσο ευτυχισμενη. Δεν εννοώ πως έχω λόγους να κλαίω-κανέναν απολύτως. Αλλά δε συνέβη τίποτα για να με συναρπάσει. Δεν ξέρω πώς ακριβώς την έχω δει φέτος και πιστεύω πως όταν δεν υπάρχει λόγος να είμαστε δυστυχισμένοι τότε ας σκάμε στο γέλιο ! μάλλον επειδή το να μην είσαι ούτε πανευτυχής ούτε πανδυστυχής σημαίνει να είσαι ουδέτερος. Και δεν μπορώ τις μετριότητες. Μη μου πεις πως είμαι των άκρων. Ή μάλλον… πες το μου δεν πειράζει. Μπορεί και να είμαι.

Τέλειωσαν πια τα λόγια

Τελιώσαν τα λεφτά

Μα δως μου τη φλογά

Κι ανάβω πυρκαγιά

Κλείσε τα μάτια

Κλείστα και χόρεψέ μου..

Χτες με ρώτησαν τι χρώμα είναι η ζωή μου και είπα τιρκουάζ. Η Β. κι ο Σ. είπαν μωβ που είναι το αγαπημένο τους χρώμα. Εγώ φοβάμαι πως δεν έχω αγαπημένο χρώμα. Άλλο είναι το χρώμα που μ αρέσει στα ρούχα, άλλο στα τετράδια, άλλο στα μάτια, άλλο στις χάντρες. Κ δεν είναι το τιρκουάζ το αγαπημένο μου τέλος πάντων. Αλλά όταν με ρωτάνε «αν ήσουν χρώμα τι χρώμα θα ήσουν ή αν ήσουν λουλούδι τι λουλούδι θα ήσουν» ποτέ δε λέω το αγαπημένο μου. Λέω απλώς πώς το φαντάζομαι. Όπως όταν σκέφτομαι το χρόνο έχω στο μυαλό μου έναν τροχό με έναν κυκλικό τομέα για κάθε μήνα. Και τις εβδομάδες τις σκέφτομαι σαν ορθογώνια χωρισμένα σε μικρότερα πολύχρωμα ορθογώνια (ένα για κάθε μέρα). Η Δευτέρα είναι πάντα κόκκινη, η Τρίτη κίτρινη, η Τετάρτη καφέ, η Πέμπτη μπλε, η Παρασκευή πορτοκαλί , το Σάββατο όλα τα χρώματα μαζί κι η Κυριακή γκρι!

Κι η χρονιά που έρχεται δε μου φαίνεται πως της λείπει κάτι απ τις προηγούμενες. Θα πάρω μάλλινη τσάντα με τα χρώματα του ουράνιου τόξου και κάθε μέρα σε κάθε βδομάδα κάθε μήνα θα είναι πολύχρωμη και όχι μόνο κόκκινή ούτε μόνο κίτρινή ούτε τίποτα μονόχρωμο.

Μόνο όλα τα χρώματα μαζί. Και το σάουντρακ πάντα δεληβοριάς.

Θάσαι ίδια, ίδια θα φιλάς

Κι η θεσσαλονίκη σου θα ανάβει για μας!

12 σχόλια:

artemis είπε...

Mpes edw kai steile to diko sou grapto gia thn omorfia...to katexeis to thema!

http://youmymirror.blogspot.com

dhmosieuthke kai ena kommati apo ena diko mou mythistorima!

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

Καλωσόρισες! οι μικρές χαρές δίνουν νόημα στη ζωή μας και χαίρομαι που τις ζεις!
Ενίοτε μας τόνώνουν και τα κοπλιμέντα που δεχόμαστε απο πιτσιρίκια μεγάλα στην ψυχή και μικρά στο μπόι! Είναι οι μικροί ευγενικοί πρίγκηπες που ξέρουν να μιλούν στον πληθυντικό και να λένε ευχαριστώ!

Καλή σου συνέχεια

Χριστίνα (lbt) είπε...

Χειμαρρώδης όπως πάντα και με στυλ!
:))
Είσαι ακόμη σε διακοπές και ψιλοπεθύμησες τη Θεσσαλονίκη μας, ή μου φαίνεται;
Πάντως σκέψου σοβαρά την πρόταση του αγοριου, χιχι! δεν θα το ξανακούσεις τόσο αποφασιστηκά αυτό από πολλούς (κακία άλλα πραγματικότητα)
Φιλιά!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Άρτεμις ευχαριστώ για το λινκ! μπαίνω να δω και το μυθιστόρημά σου!

ανύποπτη μ άρεσε πολύ αυτό "είναι οι μικροί ευγενικοί πρίγκηπες που ξέρουν να μιλανε στον πλυθηντικό και να λεν ευχαριστώ"! πολύ γλυκό!

μικρά όμορφα πράγματα, κοίτα σε 15 χρόνια που θα είμαι εγώ 32 κι αυτό 20 θα το σκεφτώ για γάμο =Ρ

μάκιααααα

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ένα post γεμάτο ζωντάνια,φρεσκάδα και άρωμα νιότης!
Θα σε επισκέπτομαι να κλέβω λίγη από αυτή.
Καλώς σε βρήκα.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χε χε χαίρομαι που το βρίσκεις φρέσκο και ζωντανό, με τέτοιες προοπτικές ξεκίνησε να γράφεται!

να'σαι καλά!! =D

Ανώνυμος είπε...

''Δεν ξέρω πώς ακριβώς την έχω δει φέτος και πιστεύω πως όταν δεν υπάρχει λόγος να είμαστε δυστυχισμένοι τότε ας σκάμε στο γέλιο ! μάλλον επειδή το να μην είσαι ούτε πανευτυχής ούτε πανδυστυχής σημαίνει να είσαι ουδέτερος. Και δεν μπορώ τις μετριότητες. Μη μου πεις πως είμαι των άκρων. Ή μάλλον… πες το μου δεν πειράζει. Μπορεί και να είμαι.''


η μπορει οντως να μην υπαρχει μεση
να ειναι ολα και τα συναισθηματα να εχουν μονο ακρη.
γιατι αν εχουν μεση
εγω δε μπορω να την γευτω στη ζωη μου.
σε χαιρομαι πολυ με αυτα που θες , με αυτα που γραφεις.
για εμενα δ εχουν μονο οι μερες της βδομαδας χρωμα αλλα ολα:οι στιγμες , τα ονοματα , οι αριθμοι, οι αναμνησεις
ολα
ισως για αυτο στις ζωγραφιες μου διαλεγω καλα τα χρωματα

πανατ να γελας η να κλαις ευτυχισμενη.
η επισκεψη μου στο blog σου μου χαρισε ενα χαμογελο
να εισαι παντα καλα!!
καληνυχτες πολυχρωμες!!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ φαίη, χαίρομαι πολύ μ αυτά που λες, είναι πολύ ωραία να σκορπίζεις χαμόγελα =)

κι όντως εγώ δεν πιστεύω πως υπάρχει μέση κι όποιοι τη δημιοργούν κακό του κεφαλιού τους :D

μάκιαααααααα

marionettie είπε...

Γράφεις τέλειαααααααααααααααα!!!!!!!!!!!

Είχα βάλει πιο πολλά θαυμαστικά, αλλά τα έσβησα γιατί δε φαίνονταν ωραία :)

Να σαι πάντα καλά, μου έχει κολλήσει αυτή η ευχή τελευταία, αν και είναι πολύ χαζή. Φιλάκια xxx

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ πουλάκι μου, δε γράφω τέλεια, ό,τ μου ρθει γράφω :)

το να σαι καλά είναι μια χαρά ευχή! γιατί να μην είμαστε καλά δλδ? :D:D:D

φιλιάααααααααααααααααααα!

ΥΓ τα πολλά θαυμαστικά πράγματι το χαλάνε λίγο. γι αυτό εγώ τραβάω τα φωνήεντα ! χιχι!

kiara είπε...

Είναι ο αέρας του υπερβατικού που μας μπερδεύει...
Να μου προσέχεις.
:)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

λες?

σου προσέχω... :)