Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

Μέρες που μοιάζαν με μύρτιλλο*

Δεν είναι φοβερό πράγμα να ξυπνάς με κέφια? Νομίζω πως το ξυπνητήρι μου έχει αναλάβει αυτόν το ρόλο, του κάποιου που φροντίζει να ξυπνάω ξέγνοιαστη. Κάθε φορά που το ακούω νομίζω πως κάποιος χοροπηδάει στο κρεβάτι και τραγουδάει "this bed is on fire with passion and love"! Μετά δυναμώνει και μου 'ρχεται και μένα να ανακαθίσω και να αρχίσω να χτυπιέμαι σαν χαζό τραγουδώντας τη συνέχεια. Μετά θα κοιταζόμουν στον καθρέφτη για να δω αν σήμερα ξύπνησα με άσπρο και ματ δέρμα ( οι μέρες που γίνεται αυτό είναι οι αγαπημένες μου! Αλλά δεν ξέρω δυστυχώς από τι εξαρτάται για να το μονιμοποιήσω)

Σήμερα το πρωί έφτασα πολύ νωρίς για μάθημα κι έτσι πήγα πρώτα να πιω έναν καφέ. Και μου φάνηκε πάρα πολύ νόστιμος. Δεν ξέρω αν έφταιγε που ανακάτεψα τη σαντιγί αντί να τη φάω (δεν είχα όρεξη για σαντιγί αλλά ξέχασα να πω να μη μου βάλουν) ή απλώς που ήθελα τόσο πολύ να πιω μόνη μου έναν καφέ με σιρόπι φουντούκι την ώρα που θα διορθώνω τις ασκήσεις μου και θα κοιτάω τη θάλασσα. Ή μάλλον όχι τη θάλασσα. Αυτούς που κρύβουν τη θάλασσα επειδή περνάν φουριόζοι μπροστά απ την τζαμαρία. Όλοι έχουν κάπου να πάνε στις 9 το πρωί.

Θέλω όλες τις 289 μέρες που έμειναν να ξυπνάω κάθε μέρα με το Laid των James, να έχω λευκό και μη γυαλιστερό δέρμα, διάθεση για χοροπήδημα στο κρεβάτι και στην ατμόσφαιρα να πλανιέται μυρωδιά blueberry. blueberry blueberry blueberry!!! Θέλω αυτή την αίσθηση που σου δίνει το οι νύχτες μου μακριά σου, η πικρόγλυκη νοσταλγία χωρίς κατάθλιψη του Τζουντ, η αισιοδοξία της Νόρα Τζόουνς και η σιγουριά της Νάταλι Πόρτμαν. Και κάποιος που μπαίνει σε ένα μπαρ και τρώει μία πίτα με μύρτιλλα μόνο και μόνο για να μη μείνει πάλι στο ψυγείο ανέγγιχτη. Και τώρα που μιλάμε θέλω κι εγώ μια πίτα με μύρτιλλα, με το Τζουντ για γκαρσόν κατά προτίμηση και βανίλια παγωτό!




* παράφραση του "μέρες που μοιάζαν με μανταρίνι" της Σώτης Τριανταφύλλου

10 σχόλια:

Christina Noe είπε...

Έρωτας είναι η αιτία??χαχαχαχαχχα!!
Ότι και να'ναι κράτα το!Σου πάει πολύ!
Φιλιά πολλά!

Χριστίνα (lbt) είπε...

Εγώ μόνο το σ/κ ξυπνάω με κέφια, τις υπόλοιπες μέρες βάζω τον αυτόματο πιλότο μέχρι να πιω τις πρώτες γουλιές καφέ στη δουλεια...
(την ταινία δεν την έχω δει αλλα θα σπεύσω στο βιντεο κλαμπ)
μμμμ! τον Τζουντ για γκαρσόν και παγωτό σοκολάτα pleaseeeee!
ciao!

La Dona Catalana είπε...

prwto, exoume to idio ksipnitiri:D:D deutero, ena akrws thetiko kai aisiodokso prwino minima! bravo! etsi na sunexiseis th xronia sou k na kratas mikres stigmes gia sena pou tha se ananewnoun otan niwtheis na thes na ta parathseis! filia!

Jason είπε...

Δεν είναι απλά φοβερό πράγμα να ξυπνάς με κέφια, είναι το σημαντικότερο πράγμα στη μέρα σου και είναι ευλογία να το πετυχαίνεις αβίαστα!

Καλά πρωινά ξυπνήματα εύχομαι για όλο το χειμώνα!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Χριστίνα, το παθαίνω πάρα πολύ συχνά αυτό : νιώθω ερωτευμένη αλλά όχι με κάποιον συγκεκριμένο ούτε και με πολλούς ταυτόχρονα. απλώς έχω αυτή τη διάθεση όπως όταν ερωτευόμαστε!

σήμερα πάντως, little beautiful things, που είναι Κυριακή (δλδ, κομμάτι του σ/κ) εγώ ξύπνησα στο σπίτι μιας πολύ καλής φίλης με ένα ξυπνητήρι που μοιάζει με κόρνα και ένα γατί στο κρεβάτι!

καταλανάκι μουυυυυυυυ, αχ πολύ χαίρομαι που χουμε το ίδιο!! σόουλ μέις =Ρ μάκια μάκια μάκια!!

τζέισον, αυτό που λέμε η καλή μέρα απ το πρωί φαίνεται??
ευχαριστώ πολύ, άντε, to days less ordinary :D

Jason είπε...

Περιττό να πω δε, ότι από το πρωί προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να περάσω στο κινητό το Laid των James για να το βάλω για ξυπνητήρι, γιατί το θεώρησα εξαίσια ιδέα...

Morpheus είπε...

Γιατί όταν θέλω να μου φτιάξει λίγο η διάθεση περνάω πάντα από εδώ ? :)
Σου εύχομαι οι289 μέρες που σου απέμειναν να περάσουν όπως τις γουστάρεις...
Χαιρετώ...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ιάσονα, ελπίζω να το βρεις γιατί είναι πολύ δυναμικό για ξύπνημα!μια γνωστή μου το είχε ήχο κλήσης και ζήλεψα. επίσης έχω για μήνυμα το σάουντρακ απ το σεξ εντ δε σίτυ και για κλήση το wonderwall των oasis!τα λέω μήπως σου αρέσει καμιά ιδέα =)

μόρφευς, ξέρεις πόσο έφτιαξε τη διάθεσή μου το σχόλιό σου? Να'σαι καλά γλυκούλι μου,και σένα 280 πρέπει να σου μειναν (μέχρι τις 7 ιούνη που το κόβω να τελειώνουν οι πανελλαδικές :Ρ)

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Ελπίζω και εύχομαι την ίδια διάθεση να έχεις και όλη αυτή την περίοδο που ονομάζουμε φθινόπωρο και είναι η ομορφότερη του χρόνου.
Καλό μήνα κορίτσι!!!

seniorita είπε...

πολύ ωραία γράφεις κοριτσάκι!
μη σου χαλάσει τη διάθεση η αλλαγή της εποχής..
μου άρεσε πολύ η ιδέα για τους james!
για γκαρσόν θα προτιμούσα τον brad αλλά δε νομίζω να προλαβαίνει με 6 παιδιά για ντάντεμα!