Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

σε προσπερνώ, μα σ'έχω για λιμάνι..

- και τώρα τι?
- εμένα ρωτάς?




Σ' ακολουθώ, σαν φως αχνό
μέσα στην καταιγίδα, ζω στο βυθό
μα σ' έχω για πυξίδα

Πριν να χαθώ μες στο κενό
σαν αστραπή σε είδα, γλυκιά ηχώ
να σπας την αλυσίδα

Μα το κορμί είν' αφορμή σε μια πορεία
και η σοφία το τέρμα της
Τρίζουν αρμοί σαν οδυρμοί και απλώνει η νύχτα
σεντόνια δίχτυα, το δέρμα της

Σαν να γυρνώ σ' ότι αγαπώ
όμως αυτό δε φτάνει, σε προσπερνώ
μα σ' έχω για λιμάνι

Κρατώ κρυφό ό,τι μισώ
σ' ένα πυκνό σκοτάδι, πανί λευκό
κρατάω για σημάδι

so in love with you

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μην ρωτας.
κανεναν,απλως ζησεε*χρωματα απ τον πολεμο μιας υδατογραφιας*(ετσι μου μαθε μια φιλη κι αληθεια απορω,δεν ξερω που κολλουσε αυτο τωρα αλλα εμενα ηταν η πρωτη σκεψη μου μολις ειδα αυτην την αναρτηση και δεν ξερω αν εφταιγε που το τραγουδι λεει για λευκο πανι η που στο τελος εχεις γραψει μαυτο το κατακοκκινο χρωμα αυτο το κατακοκκινο συναισθημα)
αληθεια δεν ξερω,αλλα παλι τα καταφερες,παλι χαμογελασα και παλι σκεφτηκα μια ζωη σαν χρωματιστη σαπουνοφουσκα**υστερα σε σκεφτηκα μεσα σε μια κοκκινη σαπουνοφουσκα και μου φανηκες να μουρμουριζεις ομορφες μουσικες.
λοιπον,πολλες γλυκες καληνυχτες:):)

La Dona Catalana είπε...

poly omorfo tragoudi...uperoxo! :**

Ανώνυμος είπε...

τα βήματα στο ρυθμό τους.. ποια στάχτη.. ποια καταιγίδα να τη διώξει.. δε φεύγει η νύχτα.. δε ξεμεθά το ξωτικό.. δε χάνεται τ' αληθινό.. βουτάς στο βυθό.. μπερδεύεις τα λόγια μα ξέρεις τι εννοείς.. κι απορείς αν ο άλλος το καταλάβει..
φανερώνω ότι αγαπώ..

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

in the sky, χμμμμ κι εσύ χρησιμοποιείς το αστεράκι για άνω τελεία ε? =)
και νομίζω πως είσαι ερωτευμένη με τις σαπουνόφουσκες (ΕΙΝΑΙ έρωτας οι σαπουνόφουσκες!!!) και τι άλλο θα μπορούσα να κάνω σε μια σαπουνόφουσκα απ το να τραγουδάω? =)
καλημέρα γλυκούλι =*

μαρθουλάκι μου :***** λαβ για!

"μπερδεύεις τα λόγια μα ξέρεις τι εννοείς.. κι απορείς αν ο άλλος το καταλάβει.."

ακριβώς...=) καλημέρα σου!