Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008

Παλινδρόμηση


-->
15:24, περιμένω να πάει και 51 να παλινδρομήσω. Είδες που το είχα γράψει λάθος τελικά; Ένα λάμδα θέλει, όχι 2. Πάντα υπερβολική. Το ήξερα πως το ‘γραψα λάθος. Το ξέρω πως κάνω λάθος κι όμως το κάνω.
Η ώρα παλινδρομικός αριθμός. Πάει προς τα κει και μετά από τη μοιραία συνάντηση δύο ίδων αριθμών γυρίζει πίσω. Μου θυμίζει στάσιμο κύμα και ψ=2Ασυν(2πχ/λ)*ημ(2πt/T). Μμμμμ, τη θυμάμαι την εξίσωση. Έχω ελπίδες για αναίμακτη επανάληψη. Δεν κλέβω, στο υπόσχομαι δεν άνοιξα το βιβλίο.
Παλινδρόμηση. Στους αριθμούς , κατανοητό. Σε ζωγραφιά, το φαντάζεσαι? Όμορφο. Στο μυαλό μου το βλέπεις? Χάος. Μπρος- πίσω. Τικ- τακ. Σωστό-λάθος. Καλό-κακό. Δεν πάνε στο διάολο όλα τους? Αναποφάσιστη, κυκλοθυμική. Υστερική, λες(?).Μικρές προτάσεις, ελάχιστα ρήματα. Σε κουράζω? Ωραία.
Ραδιόφωνο, ένταση “all I want is to see you in terrible pain..”. Ψέμμα φριχτό. Λυπήθηκα τον τραγουδιστή. “Cant believe you were once just like anyone else, then you grew and became like the devil himself…”, ψέμα κι αυτό. Το αγάπησα το τραγουδάκι. “Pray to god I can think of a nice thing to say, but I don’t think I can so fuck you anyway...” . το αγάπησα γιατί δεν έχει τίποτα από μένα, δε μου μοιάζει καθόλου.
Δωμάτιο, ένταση. Δύναμη, βιβλία στον τοίχο. «το αντίθετο της βίας δεν είναι η μη- βία. είναι η δύναμη». Μαλβίνα –από κάπου τ αντέγραψε, αλλά ποιος νοιάζεται? για μένα είναι Μαλβίνα.
Εκνευρισμός –φύγε θα μου περάσει. Ηρεμία –έλα δω θα τη διατηρήσω.
Όλα ορθά κοφτά. Δεν λακωνίζω, το παίζω απλή. Το παίζω απλή, να νιώσω για λίγο πως μπορώ να γράφω νευρικά και να σε τσατίσω, να νιώσω αστόλιστη για λίγο απεριποίητη.
Μα τι ευκολόπιστος,είμαι κοκέτα, το ξέχασες? Το ξέρεις. Δεν το ξέρεις. Δε θα το μάθεις. Θα δεις. Έλα. Έλα να δεις.
Καινούρια σκουλαρικιά στα αυτιά μου, ροκ σκουλαρίκια. Νύχια χωρίς χρώμα, μόνο μακριά. Δαχτυλίδια μαύρα, σκαλιστά δαχτυλίδια. Το παίζω τυπάκι.
Με αντιπαθείς, το ξέρω, με κακομαθαίνεις επίτηδες.
Σκουφιά για το κρύο και μπερές. Γάντια ποτέ, να φαίνονται τα νύχια και τα δαχτυλίδια μου. Να μπορώ να ανοιγοκλείνω το φερμουάρ και να ανάβω τσιγάρο.
Με αντιπαθείς ακόμα περισσότερο, με βρίσκεις δήθεν.
Ντύνομαι το χριστουγεννιάτικο εαυτό μου και βγαίνω έξω. Φοράω φουστάνι, πάντα σε αποχρώσεις του μαύρου. (Τι λες ηλίθια! Το μαύρο δεν είναι χρώμα είναι σκιά, μην το ξεχνάς. Ούτε το άσπρο είναι χρώμα είναι φως.) δε γελάω μόνη μου όπως άλλες φορές. Δεν είμαι δυστυχισμένη. Είμαι μόνο εγώ μια μέρα παλινδρομική, μια μέρα χωρίς ήλιο και χωρίς πολύ κρύο.
Θέλω μπισκοτά να μυρίζουν κανέλα και ζεστή σοκολάτα σε μαγαζιά με μπλε τοίχους.

10 σχόλια:

dancing gal είπε...

Γάντια με κομμένα δάχτυλα, αυτό είναι η απάντηση. Κι είναι - δυστυχώς ή ευτυχώς, ευτυχώς μάλλον - το μόνο για το οποίο έχω απάντηση. Για τα άλλα πρέπει να τις βρεις μόνη σου. Ακόμα κι αν χρειάζεται να παλινδρομήσεις...
Χρόνια πολλά κοριτσάκι! :***

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χιχι, ωραία απάντηση =D

έχω τέτοια γαντάκια και μαύρα και πολύχρωμα αλλά νομίζω πως όταν τα φοράω τα δάχτυλα μου μοιάζουν με λουκάνικα =Ρ

δεν πειράζει μ αρέσει το κρύο!

αν ήταν για τη γιορτή μου τα χρόνια πολλά, ευχαριστώωωωωωω!!!
αν ήταν γενικότερα, χρόνια πολλάαααα!

Ανώνυμος είπε...

καμιά φορά μ'αυτά που γράφεις με κάνεις να θέλω να σε βγάλω για καφέ.:) Eίναι μερικά πράγματα που απλά πρέπει να τα ζεις.να βουλιάζεις,να πιάνεις πάτο.για να σπρώξεις με δύναμη και να ξανανέβεις.να ντυνεσαι κάποιον άλλο εαυτό που όμως τελικά είναι και δικός σου.Να χαμογελάς κορίτσι.και,χρόνια πολλά!
Lorel

προφήτης είπε...

Με αντιπαθείς ακόμα περισσότερο, με βρίσκεις δήθεν.

σε ένα κόσμο που προγραμματίζει την επόμενη κίνηση , παλίνδρόμηση...
σε ένα κόσμο που θυμάται την προηγούμενη επαφή, αλλαγή...

καλησπέρα

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Lorel,ε? καμιά φορά χρησιμοποιώ το ψευδόνυμο Λορίν, απ τον άνεμο κουβάρι.. χάρηκα που σ άρεσε το συγκεκριμένο κείμενο, μου φαίνεται πολύ αλλιώτικο απ τα αλλά..μου φαίνεται απ αυτά που πάντα σκεφτόμουν και ποτέ δεν τολμούσα να γράψω =)φτάσε στον πάτο εκεί που δεν υπάρχει πιο κάτω...
γελώντας φυσικά..να γελάμε, λορέλ!

καλησπέρα προφήτη..άφησες 2 φορές παρόμοιο σχόλιο, δημοσίευσα το ένα γιατί σκέφτηκα πως το κανες κατά λάθος..αν θες να βάλω και το άλλο πες το μου απλώς =)
χμμμ, αυτός ο κόσμος τα φταίει όλα? μπα μωρέ, εμείς τα φτιάχνουμε.. ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ααα κι ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά λορέλ! καλές γιορτούλες!

Ανώνυμος είπε...

να τολμας,μονο αυτο ηθελα να σου γραψω
να τολμας και να θελεις μπλε μαγαζια και μπλε δωματια κι υστερα να τα βαφεις κοκκινα.η να καπνιζεις με παγωμενα δαχτυλα και να χαμογελας,ετσι σε φανταζομαι,ενα αναμαλλιασμενο χαμογελαστο ανθρωπακι,κι ωρες ωρες σκεφτομαι πως ζεις σε εναν κοσμο απο τουβλακια λεγκο,και δεν ξερω,αληθεια,δεν ξερω πως μου ηρθε αυτη η παραλογη ανοησια στο μυαλο
*ποτε δεν μαρεσαν οι ευχες.απλως την χρονια που ερχεται να κανεις τα πιο ομορφα ονειρα.και,καθε 12:21 να κανεις απο μια ευχη.Και να βγουν ολες,ολες ζωντανες.
καληνυχτες:)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ουρανέεεεεε!!!!!
ναι κάπως έτσι ήμουν χτες και σήμερα όταν πήγαινα στο μάθημα.. ένα ανθρωπάκι με παγωμένα τα μισά δάχτυλα -γιατί ακολούθησα τη συμβουλή της χορεύτριας για τα γαντάκια =Ρ- και τσιγάρο στο χέρι αλλά όχι αναμαλλιασμένο. τα μαλλιά μου μοιάζουν με σπαγγέτι,πολύ δύσκολο να αναμαλλιαστούν =)
αυτό με τα λέγκο είναι η τέλεια περιγραφή για έναν ανέμελο κόσμο! δεν θα μπορούσες να το πεις λιγότερο ανόητα =)

ξέρεις τι πρόβλημα έχω? δεν ξέρω τι ευχή να κάνω..

καληνύχτα σου!

Λογω-τέχνης είπε...

«το αντίθετο της βίας δεν είναι η μη- βία. είναι η δύναμη»

Ποοο, τα έσπασε αυτό... Υπέροχο πραγματικά... Θα το λέω συνέχεια τώρα... :)))
Ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

το ξερα ότι θα κολλούσες εκεί εσύ =Ρ