Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

σφηνάκια (17)


-->
Το μαγαζάκι θυμίζει Αγγλία, είπες και θύμιζε.
2 σφηνάκια κίτρινη τεκίλα!
Η Αφροδίτη είναι άσπρη κι έχει μπλε μάτια –πράσινα λέει, αλλά είναι γαλάζια- και θέλει να βάψει τα μαλλιά της κορακί. Θα της πηγαίνουν.
Άλλα 2!
Εγώ , είμαι κι εγώ άσπρη ,όχι πολύ, και τα μάτια μου δεν ξέρω τι χρώμα είναι στριφογυρίζουν σε καστανό, πράσινο και καστανοπράσινο. Κι ήθελα να βάψω τα μαλλιά μου κόκκινα, αλλά όχι ντοματί, μπορντώ σκούρο που να φαίνεται μόνο στον ήλιο πως είναι κόκκινο. Μου πάνε.
Άλλα 2!
Κουρεύτηκα κιόλας, βρήκα τη μόνη κομμώτρια που σου κόβει τα μαλλιά χωρίς να τα κονταίνει και τα μακραίνω, μ αρέσουν τα μακριά μαλλιά. Τώρα είναι ίσια, πάντα ίσια ήταν δηλαδή, και κάνουν λίγα κύματα έτσι όπως πέφτουν..
Άλλα 2!
Κύματα λέω και σκέφτομαι κύματα στη θάλασσα και nouvelle vague και die welle ,μηχανικά κύματα και ηλεκτρομαγνητικά κύματα.. με τα κύματα μεταφέρεται ορμή και ενέργεια, δε μεταφέρεται ύλη, το ήξερες? Μεταφέρεται ορμή..
Άλλα 2!
Μηχανικό κύμα είναι η διάδοση μιας διαταραχής σε ένα ελαστικό μέσο, σκέφτομαι και μου περνάει απ το μυαλό πως είμαστε 2 διαδοχικά σημεία ενός ελαστικού μέσου, ενός σκοινιού και κάποιος μας έβαλε να ταλαντωνόμαστε αλλά έχουμε διαφορά φάσης..μέχρι να ορίσω φορά δεν ξέρω ποιος προηγείται..
-Άλλα 2?
-όχι, άλλα 7!
Είναι αλλιώς να διαβάζεις ένα βιβλίο κι αλλιώς να διαβάζεις Σώτη Τριανταφύλλου. Είναι αλλιώς να επιβιώνεις κι αλλιώς να ρουφάς κάθε δευτερόλεπτο και να νιώθεις πως ο ύπνος είναι χάσιμο χρόνου.
Η Μ. Λέει πως είμαι μισή φοιτήτρια. Και η άλλη μισή είμαι φύτο, στο λέω! Πείτε με όπως θέλετε, εμένα μ αρέσει η Τρίτη λυκείου. Δεν είπα ότι την ανέχομαι κι ότι «θα περάσει». Είπα ότι μ αρέσει. Μ αρέσει που διαβάζω μόνο αυτά που μ αρέσουν και που σκοτώνομαι στο διάβασμα –ξέρεις υπάρχει επιβράβευση- και που ξέρω πως το φετινό καλοκαίρι θα ναι όλα τα λεφτά. Και με τη Μ. Κοιτιόμασταν στη σιωπή και συγκινηθήκαμε και κάναμε μια αγκαλιά τόοοοοση και «θυμάμαι που γελούσες να μείνω μου ζητούσες παιδί».
-Γιατί πήρατε 7 κι όχι 8 ή 6?
-(συνωμοτικό βλέμμα και) χαχαχαχα!!!
έχεις ακούσε το hernando's hideaway?μου φέρνει στο μυαλό καταφύγιο και συνωμοσίες..
Κι όλη μου η ζωή συνενοχή και πώς γουστάρω!
Κι αν με ξαναρωτήσεις τι χρώμα είναι η ζωή μου θα σου πω «είναι εκείνο το χρώμα που έχει το εξώφυλλο του ‘’αύριο μια άλλη χώρα’’ και που δε θέλω να το πω με όνομα γιατί θα ακουστεί συνηθισμένο».
Drinking whiskey from the bottle, not thinking about tomorrow, singing sweet home Alabama…all winter long!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Από τα καλύτερα σου κοπέλα μου... Καλά θα μου πείς λογικό είναι, τι θά'λεγα εγώ το ψώνιο...
Αλλά είμαστε όντως στην πιο ωραία ηλικία... Χρόνια πολλά μικρό μου, με πολλές χαρές και βούδες!
Keep walking, keep writing, keep living
<3

Ανώνυμος είπε...

Επέστρεψα η άρρωστη...πρώτον:μεγιά το μαλλί και όσον αφορά το χρώμα το μπορντοροδοκόκκινο το χω πετύχει απίστευτα στο δικό μου μαλλί...κι όταν έχει ήλιο ανταυγιάζει υπέροχα...δεύτερον: cuervo φαντάζομαι η τεκίλα, ε? αγαπημένη....τρίτον: η έννοια του κύματος είναι πεποίθηση και άποψη ζωής..μου!!!τέταρτον: αλήθεια κοριτσάκι...γιατί 7 κι χι 6 ή 8?????...δε το πιασα το υπονοούμενο η άρρωστη...φιλιά μπόλικα.......

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χαχαχαχα, με πολλές χαρές και βουδες λέει η τρελή! ε, δεν πιστεύω όταν θα φύγεις για το γιου ες να σταματήσεις να μου παίρνεις βούδες?? θα μου τους στένεις με κούριερ κακομοίρα μου εγώ σκοπεύω σε καμιά δεκαετία να το γεμίσω το ράφι!! επίσης είναι η πρώτη φορά που σε ποστ γράφω "η Μ" και δεν εννοώ εσένα :****
μάκια κότα μου!

τζενάουααααα!δεν έχω ιδέα τι ήταν η τεκίλα =Ρ ωραία ήταν πάντως!! και το μπορντωροδοκόκκινο μαλλί πολύ καλό, θενξ! πήραμε 7 γιατί πιο πριν είχαμε πάρει άλλα 10 (δηλαδή είπαμε 5 φορές "άλλα 2 αν πρόσεξες) και σύνολο είναι 17 σφηνάκια =) τα γιόρτασα ωραία τα γενέθλια!!

Eλενα είπε...

φούξια..xD

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

εεεε μην το λες φούξια!!! δεν είναι φούξια είναι φούξια σκούρο όχι όμως αρκετά σκούρο για να το πεις μωβ αλλά ούτε είναι αρκετά ανοιχτό για να είναι φούξια, είναι απλώς το χρώμα του εξώφυλλου της Σώτης =)

Eλενα είπε...

σήμερα στις 12 το βράδυ θα είναι στους πρωταγωνιστές ,για να τη δούμε :)
α!μη ξεχάσω!
καλά χριστούγεννα εύχεται το μανιτάρι χωρίς να προσποιούμαστε τίποτα πιααα ;)

La Dona Catalana είπε...

:) :) anteee reee suginithika..
se eida ston upno mou, ame, isoun i kalyteri mathitria k i daskala sou xamogelouse!! na ta xareis ta 17 kalo mou, erxontai olo kai kalytera!

artemis είπε...

πολύ όμορφο το πάρτυ σου :) ζεσταίνει την ψυχή, όπως και οι σωστές δόσεις τεκίλας!

viva Buddha!

p.s. I can help with the buddha collection

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Έλενα είπα να μείνω ξύπνια να δω τη Σώτη αλλά μετά είπα να μείνω να το δω μόνο μέχρι την πρώτη φορά που θα βάλει διαφημίσεις γιατί νύσταζα.και όλη αυτή την ώρα μέχρι τις πρώτες διαφημίσεις εξηγούσαν 3 άτομα στον Στέφανο Μάνο για ποιο πράγμα μιλάνε. έλεος δηλαδή, πήγα για ύπνο τελικα =Ρ

αχουτο, τι ευσυγκίνητο μαρθουλάκι που είσαι =) αφού περάσαμε τέλεια ρέεεεη!! χιχι, τι φυτουλίστικα όνειρα βλέπεις καλό μου =Ρ μάκια σου!

α άρτεμη, δε γίνεται να βοηθήσεις με τη μπούντα κολέξιον, για΄τι είναι παράδοση η κότα από πάνω να μου παίρνει κάθε χρόνο στα γενέθλιά μου ένα αγαλματάκι βούδα -τσέπης =Ρ έχω 3 μέχρι τώρα! αλλά καταλαβαίνεις είναι η αποκλειστικότητα της κότας =Ρ
ευχαριστώ για το όφερ πάντως!

Ανώνυμος είπε...

ομορφα γενεθλια*χρωματιστα
κι εχω μια παραξενη μανια,φανταζομαι ολους τους ανθρωπους,παντα αναποδα και παραμυθικα,ετσι φανταζομαι κι εσενα,σε φανταζομαι με σχεδον φουξια αλλα οχι ακριβως μαλλια(κι οχι κοκκινα,ουτε φρεσκοκουρεμενα κι ας ειμαι σιγουρη πως σου πανε)κι υστερα γελαω,τι σημασια εχει που δεν σε εχω δει ποτε?
σημασια εχει που σε φανταζομαι με φοντο ενα πορτοκαλι λειβαδι και κατι ματαρες να γυαλιζουν και ευχομαι να σου συμβουν δεκαεπτα θαυματα τις μερες αυτες.
υστερα αναθεωρω:μακαρι να ακουσεις 17 παραμυθια.
καληνυχτες γλυκες

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ τι γλυκό σχόλιο =)
ναι δεν είναι πολύ ωραία να φαντάζεσαι τους ανθρώπους παραμυθένια και με φούξια μαλλιά σαν να είναι πρωταγωνιστές σε παραμύθι!!
χτες φορούσα ένα χρωματιστό πλεχτο σκουφάκι κι ένας συμμαθητής μου το πείραζε κι εγώ πήρα μια χαζή φάτσα με πλατύ χαμόγελο και μου είπε ότι μοιάζω με παιχνίδι!! και χάρηκα κι άλλο =)
εγώ πάλι δεν μπορώ να σε φανταστώ με συγκεκριμένο χρώμα μαλλιά ούτε σε συγκεκριμένο φόντο..και θυμάμια κάτι που είπε κάποιος αλλά δε θυμάμαι ποιος "αντιφάσκω γιατί είμαι απέραντος"

μακάρι ν ακούσω 17 παραμύθια και να μην έχουν τη σημασία του ψέυτικου..

φιλιάαα!