Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

ό,τι να'ναι ποστ



έχω κεφάκια =DDDDDDDD

κι εννοώ σε σημείο που αρχίζω να πιστεύω πως δεν είναι φυσιολογικό. Πριν άκουγα αυτό το τραγουδάκι και χτυπιόμουν όπως ακριβώς το Μητσάκι απ τα υπέροχα πλάσματα στο πρώτο επισόδειο. Και πιο πριν άκουγα το φτάσε στον πάτο και σκεφτόμουν αυτό που λέγαμε τις προάλλες με το μονομαχάκι, πως κάποιοι στίχοι αποκτούν νόημα αφού ζησεις συγκεκριμένα πράγματα. Όπως εκείνο το άντε να λύσουμε να ξεκινήσουμε και τους βαρέθηκα δεν τους μπορώ (σσ, δε στο είπα, το έγραψα με ανεξίτηλο στο περιθώριο του καθρέφτη. Είμαι αρκετά ψώνιο για να μην το γράψω στον ίδιο τον καθρέφτη!). Και αυτό το όταν αγγίξεις την κορυφή και τσιρίξεις σκέφτομαι πόσο τεράστιο νόημα θα χει όταν θα τελειώσουν οι bloody οι εξετάσεις αν έχουμε γράψει καλά..

καλά θα γράψουμε ρε..σήμερα έλεγα χρόνια πολλά στο Ζωζάκι μου και "ξέρεις που θα πίνουμε καφέ στην επόμενη γιορτή σου ε? faculty of engineering"!

ρε ξέρετε κάτι? έμεινε υπερβολικά λίγος καιρός για να τον σπαταλήσουμε κι αυτόν αγχωμένα κι απαισιόδοξα. Και τώρα θυμήθηκα το Διδυμότειχο μπλουζ και του παράλογου η θητεία αγχωμένη μαλακία. Αφού μόνο εμείς και οι φανταροι μετράμε μέρες αντίστροφα. Τώρα θα μου πείτε μιλάω κι εγώ που δεν αγχώθηκα ούτε μία απ τις διακόσιες εξηντα τόσες μέρες που πέρασαν.. ε αγχώθηκα χτες γι αυτό στο λέω.

σκέφτηκα πως οκ διάβασα μες στο πάσχα, κάθε μέρα διάβαζα αλλά δεν ξεσκίστηκα κιόλας.Θα μπορούσα να διαβάσω και περισσότερο.Κ ύστερα αναρωτήθηκα αν υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι έχει διαβάσει αρκετά. Αγχώθηκα χτες αλήθεια στο λέω, ήμουν στο φροντιστήριο κι είχα ΑΟΔΕ και συζητούσαμε με το Ντινάκι για το τελευταίο μάθημα που θα βγούμε όλοι μαζί να τα πιούμε και εμένα σφίχτηκε το στομάχι μου και δεν μπορούσα να ανασάνω καλά αλλά έπαιρνα βαθιές ανάσες με δεξιοτεχνία, μην μας πάρουν και χαμπάρι και μετά σταματήσουν να με λένε little miss sunshine!και μετά γύρισα σπιτάκι και μιλούσα με το μονομαχάκι στο τηλ και
-καλά είσαι?
-κλαίω.
-κάτι κατάλαβα.
-πω ρε γαμώτο κρατάω και το απαρχαιωμένο το κινητό, αν πέσει δάκρυ θα βραχυκυκλώσει

και μετά χαχαχαχα και είμαστε χαζοχαρούμενα σου λέω.

Σήμερα πάλι διάβαζα αποσπάσματα απ τον άνεμο κουβάρι.


πές την αλήθεια,
τι θες απ αυτόν τον άνθρωπο.
θέλω να ξυπνάει πλάι μου
κι ως την τελευταία μέρα της ζωής μου
να τον φροντίζω.
Θέλω να πεθάνω πρώτη εγώ.
Θέλω ένα σημάδι ότι με σκέφτεται
και μετά να κοιμηθώ
έναν ήσυχο ύπνο.



7 σχόλια:

Gladiant Gladiator είπε...

στο είπα και το πρωί αλλά θα το επαναλάβω για να το εμπεδώσεις: Έτσι σε θέλω-κεφάκια!=)
Και καλά έκανες και το έγραψες στον καθρέφτη, θα το βλέπεις συχνά και δεν θα το ξεχνάς;)
Και καλά έκανες και δεν αγχώθηκες τις διακόσιες εξήντα τόσες μέρες! (χθες μου τα χάλασες λίγο...:Ρ)
Και καλά έκανες και δεν βραχυκύκλωσες το κινητό γιατί το φοβόμουν λίγο!:D
"Έπεσες τόσο χαμηλά για να πατήσεις πιο γερά και να πετάξεις!"
Κανόνισε, σήμερα θέλω να κουνήσουμε ολόκληρη την πόλη!!

Λογω-τέχνης είπε...

Αυτό τους βαρέθηκα δεν τους μπορώ δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές το έχω πει φέτος... Άντε τρεις βδομάδες μείνανε -οι μέρες περνούν ευτυχώς. Δεν είναι πάντως να πανικοβάλλεσαι, κι άμα συμβεί κι αυτό "σκέψου κορίτσια και γιορτές και πράμα που σαλεύει κι ένα παιδί που μοναχό το δρόμο του γυρεύει" και ο όπως είχε πει ο μαθηματικός μου: ο πανικός θα σου περάσει σε ένα λεπτό υποχρεωτικά. :)

Ελαφρώς ό,τι να 'ναι σχόλιο, οπότε είμαι εντός του θέματος του ποστ. :PPP

Τις καλησπέρες μου!

hopkins είπε...

Για να είμαι ειλικρινής δε ξέρω πότε είναι οι εξετάσεις, αλλά φαντάζομαι ότι φτάνει ο καιρός. Να ξέρεις πως όλοι νομίζουν ότι δεν έχουν διαβάσει και είναι σχεδόν σίγουρο πως ο,τι και να διαβάσεις από δω και πέρα δε πρόκειται να σε βοηθήσει. Ειλικρινά είναι καλύτερο τις τελευταίες μέρες να τα κλείσεις όλα και να είσαι όλη μέρα καφέ και χαβαλέ, παρά να είσαι από το πρωί ως το βράδυ πάνω από τα βιβλία. Κουράγιο και πότε αλήθεια γράφεις; :)

La Dona Catalana είπε...

ολα θα πανε καλα καρδουλα μου, θα δεις :) η στεφανια μεσα σου τι πιστευει? αληθινα..αυτο και θα συμβει. να μου δωσεις οδηγιες του σχολειου σου να ερχομαι με σοκολατιτσα χιχι. σμουατς.

strange attractor είπε...

Πάντα κέφια και καλή επιτυχία! Χαλαρά! :)
φιλάκια

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

μονομαχάκι το ότι δεν βραχυκύκλωσε το κινητό είναι ένα απ τα θαύματα της siemens, εγώ έκανα ό,τι μπορούσα! και τώρα που μου ήρθε βάλε αβατάρ τον ηρακλή ρε!

λογοτέχνη, αυτό με τον πανικό πολύ σωστό κι εμένα μου το χουν πει.αν και γενικά είμαι λίγο αναίσθητη με τις εξετάσεις.δλδ μου φαίνεται απλώς ένα διαγώνισμα που όλοι θα χουν τα ίδια θέματα, γιατί του χουμε δώσει τόση σημασία πια?ποτέ δεν έλεγα "μακάρι να αργούσαν οι πανελλήνιες για να χω χρόνο να προετοιμαστώ", οπότε θα συμφωνήσω μαζί σου, οι μέρες περνούν ευτυχώς!

αχ χοπ,έλεγα στο μαθηματικό πως την τελευταία μέρα θα κάνω μόνο επανάληψη στη θεωρία και λέει "καλά θεωρία θα διαβάζεις τελευταία μέρα?" και εγώ νόμιζα ότι εννοούσε να κάνω καμιά άσκηση και λέω "ε τι να διαβάσω?" και μου απάνταω "ε ξέρω γω..κοιμήσου?" τον αγαπώ! οι εξετάσεις αρχίζουν 15 μαίου και τελειώνουν 27 για μένα που δε δίνω οικονομία..για όσους δίνουν 29.από 30 μαιου καλοκαίρι =)))))))

αχ καλό μου =)) ρε η στεφανία μέσα μου είναι πολύ σίγουρη για τον εαυτό της. και δεν ξέρω, δεν φοβάμαι καν μη βγω ψεύτρα.νομίζω ότι δε βοηθάει κιόλας να φοβάμαι γι αυτό..σκέφτομαι πως οκ εγώ πιστεύω πως όλα θα πάνε τέλεια αλλά κι αν δεν πάνε δεν ήρθε η συντέλεια του κόσμου!έτσι και δεν τηρήσεις αυτό με τη σοκολατίτσα ψάξε να κρυφτείς =Ρ καταλανό μου εσύ! μουτς!

στρέιντζ ατράκτορ, ευχαριστώ πολύυυυ!!!χαλαρά, αυτά είναι!

Lorel είπε...

i'm home!!!!!!!!!
ο υπολογιστής μου τα χει παίξει,πρέπει να πάρω καινούργιο λίαν συντόμως,και δεν προλαβαίνω να διαβάσω τα παραπάνω σχόλια αλλά θα κάνω πόστ και θα σου πω απόψεις περί αισιοδοξίας.
εσύ να σαι χαρούμενη και με διάθεση πορτοκαλοκόκκινη =))) γιατί δεν έμεινε πολύ ακόμα και μετά θα χει ήλιο και θάλασσα και κάτι χαμόγελα σαν του τζόκερ αλλά χωρίς το τρομακτικό.
ουφ!φιλιά!