Τρίτη 27 Μαΐου 2014

το καλοκαίρι θα 'ρθει και θα πάρει κι εσένα μαζί*

Ήθελα μια χαζή καλοκαιρινή όζα, απ' αυτές που κάθε κορίτσι χρειάζεται να 'χει.
Πήρα τρεις χαζές καλοκαιρινές όζες, απ' αυτές που κανένα κορίτσι δε χρειάζεται να 'χει.

Κι εκεί που περίμενα να πάρω τα ρέστα μου βλέπω κάτι φουξ μπαλάκια που ήταν σκουλαρίκια. Οπότε τώρα έχω και φούξ μπαλάκια που είναι σκουλαρίκια. Και που κανένα κορίτσι που έχει τελειώσει το δημοτικό δε χρειάζεται να 'χει.

Αλλά να σας πω κάτι; Όλα τ' αγόρια κι όλα τα κορίτσια του κόσμου, τα πράγματα που χρειάζεται να 'χουν είναι τραγικά λίγα. Ή μάλλον όχι. Όχι "τραγικά". Εκπληκτικά. Είναι εκπληκτικά λίγα. Τα υπόλοιπα είναι καλοκαιρινά μπόνους. Αυτή τη στιγμή δηλαδή, σε ένα τετράμηνο θα 'ναι φθινοπωρινά μπόνους, δεν είναι το καλοκαίρι πιο γενναιόδωρο απ' τις άλλες εποχές. Απλώς είναι πιο εύκολο. Γιατί όλα είναι πιο εύκολα με ήλιο. Οι άλλες εποχές θέλουν στοργή και προδέρμ. Και θα δώσουν κι αυτές.

*στην ομορφιά του θα γίνεις χαζούλα όπως ήσουν μικρή

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ladose 40 mg + xanax 2 mg ???

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χαχαχα ε στις βαριές περιπτώσεις :D

Ανώνυμος είπε...

Ναι! Να τελειωσω και εγω με κατι απομειναρια του χειμωνα για να γευτω τα καλοκαιρινα μου μπονους. Αυτο θελω. :)

Φιλι κοριτσι με τα ωραια σκουλαρικια!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

καλό καλοκαίρι κοριτσάκι!

:*

Lorel είπε...

οζα και φουξ στο ιδιο ποστ!
σαλονικιωτικο κοριτσακι μου :*

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χαχαχα! ρε κάθε φορά που γράφω κάτι τέτοιο σκέφτομαι "τώρα κάπου κάποιος αθηναίος γελάει" :Ρ αλλά δεν μπορώ ρε λορέλ να απαρνηθώ την καταγωγή μου,έτσι κι αλλιώς εμένα ξέρετε,εμένα εμπιστεύεστε :Ρ

φιλιάαα!

ΥΓ σε λυπόμουν όταν έδινες μαθήματα μέχρι τον απρίλιο αλλά τώρα κουφάλα δεν έχεις εξεταστική -.-
με αγάπη πάντα!