Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

exciting

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόσο υπέροχος μπορεί να'ναι ένας άνθρωπος; Αν όχι, δεν έχεις κάνει σωστές γνωριμίες. Ψάξε,ψάξε.

Τις προάλλες ήθελα να γράψω κάτι για την ετυμολογία της λέξης κόσμος,είναι απ'το κόσμημα,λέει, ο κόσμος είναι ένα στολίδι. Αλλά τώρα αυτό δε με νοιάζει πια, ο κόσμος ας είναι ό,τι θέλει, γάμα τον κόσμο. Οι άνθρωποι είναι στολίδια. Θα μου πεις η Γώγου τους φίλους της τους έβλεπε μαύρα πουλιά, αλλά θα σου πω η Γώγου ήταν η Γώγου κι εγώ είμαι απλά ένα ροδοζαχαρένιο κορίτσι κι οι φίλοι μου είναι κοσμήματα. Αλλά όχι ακριβά και χρυσά και δηθενιές τέτοιες. Οι φίλοι μου είναι κοσμήματα από χρωματιστές κλωστές και ξύλινες χάντρες και τέτοια. Και λάμπουν. Κι αν ποτέ τους έλεγα πως λάμπουν τους φαντάζομαι ν' απαντάνε "κι εσύ λάμπεις μπάμπη μου". Τουλάχιστον.

Έχεις γνωρίσει ποτέ τόσο υπέροχο άνθρωπο; Να λάμπει;

2 σχόλια:

ΜαύροΆσπρο είπε...

Έτσι,ακριβώς έτσι!οι άνθρωποι είναι τα πιο όμορφα κοσμήματα, φτιαγμένοι από τα πιο απλά 'υλικά'!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

εμ είναι οι άτιμοι :)