Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

και φοβάμαι




3 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αν εστιάσεις στην στιγμή της αγάπης, τι φοβάσαι;
Ο φόβος φυλάει τα έρημα λένε, όμως δεν λυτρώνει από τίποτα και σβήνει σαν σφουγγάρι την κιμωλία της ζωής.
Καλό μήνα κορίτσι!

Σιχαμένη Αγάπη είπε...

μην φοβάσαι μωρέ.

το πολύ πολύ, τρως τα μούτρα σου.
γιατί έτσι πάει αυτό.
πέφτεις με τα μούτρα;
ρισκάρεις να τα φας.

με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

απ'την άλλη αν σε βρίσκεις εκστατικά ευτυχισμένη, είναι να μην αξίζει;

;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

καλό μήνα Βαγγέλη!

βρε παιδιά φοβάμαι γιατί είμαι ένα μικρό χαζό κορίτσι και το τραγουδάκι κάπου μέσα λέει για "δίχως νου" :Ρ

αγάπη, εκστατικά ευτυχισμένη θα παραήμουν ολιγάρκης αν ήμουν. αλλά είμαι ολιγάρκης :Ρ γι αυτό θα σε παραπέμψω εδώ: http://to-koritsi-pu-i8ele-polla.blogspot.gr/2014/06/but-shes-not-nice-shes-pretty-fucking.html#axzz39DpwOxDV

τα περισσότερα πράγματα είναι όπως διαλέγουμε να τα αντιμετωπίσουμε. κι εγώ έχω αυτή τη φυσική αισιοδοξία με την οποία ναι, έχω φάει και θα ξαναφάω τα μούτρα μου. αλλά τι να κάνεις :)

το αν αξίζει δεν το αμφισβήτησα ούτε μια στιγμούλα.