Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

- Έχεις δει τα φτηνά τσιγάρα;
- Όχι.

Καμία ελπίδα.

4 σχόλια:

Σιχαμένη Αγάπη είπε...

πόσο αγαπημένη ;
πόσο παράξενο
να καίγεται το στομάχι σου ακόμα
για μια τέτοια νύχτα μ'αυτόν που σ'έχει ήδη εντυπωσιάσει...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

δε θα σε εντυπωσιάσει μόνο ένας άνθρωπος στη ζωή σου.
αυτό λέω κάθε μέρα στον εαυτό μου.

Σιχαμένη Αγάπη είπε...

αποστομοτικό - ρεαλιστικό (;) όπως και να 'χει.

;)

όσο για το ένστικτο επιβίωσης που λέγαμε, δεν θα έλεγα ότι είμαι τόσο τυχερή όσο εσύ. Περισσότερο το ρίχνω στην φουκαριάρα την αξιοπρέπεια και το πείσμα.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

γλυκιά μου,αξιοπρέπεια καμιά φορά είναι να κοιτάς λίγο τον εαυτό σου. στο λέω γιατί σε κόβω σαν εμένα, που μου είναι τρομερά δύσκολο να κοιτάω τον εαυτό μου. αλλά κάν'το καμιά φορά :)

τυχερή έχω υπάρξει σε πολλά πράγματα, αλλά το ένστικτο αυτό δεν έχει σχέση με τύχη. δεν είμαι τόσο τυχερή, είμαι τόσο fucking damaged :)