Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

I'm not gonna crack

Δε θα σπάσω,που λες, είμαι ανθεκτικό παιδί.
Δε θα σπάσω γιατί όταν κάνεις πολλή εξάσκηση σε κάτι,το καταφέρνεις στο τέλος. Κι εξασκήθηκα πολύ,πάνω από ένα χρόνο τώρα, στο να μη νιώθω πράγματα που δε χρειάζεται -correction: που δε χρειάζομαι- να νιώσω κι ομολογουμένως υπήρχαν κάποια setbacks, αλλά τα ξεπεράσαμε κι αυτά γιατί είμαστε δυνατά παιδιά κι έτσι τώρα που χρειάζεται, είμαι εντάξει γιατί το 'χα προβλέψει πως θα χρειαστώ τη δύναμή μου και δεν την είχα ξοδέψει στο να νιώθω για σένα πράγματα που δε θα 'πρεπε να νιώθω. Για λίγο μόνο πήγα λίγο ν' αφεθώ γιατί λίγο μ' έκανες να πιστεύω πως υπάρχει αυτή η δυνατότητα αλλά whatever.
Not gonna crack.

Αλλά ρε πούστη μου έτσι είναι να μεγαλώνεις;
Να λες "ευτυχώς τουλάχιστον που δεν ερωτεύτηκα";

Δε θέλω έτσι.
Θέλω απλά κάποιον απ' τον οποίο να μη χρειάζεται να με προστατεύσω.

I miss you.
I'm not gonna crack.


2 σχόλια:

Lorel είπε...

φρονιμα κουκλα μου.
here to catch you when you fall ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αγάπη :)

από μακριά αρκούν τα θυμωμένα ποστ σου :D
από κοντά αγκαλίτσα :)